• Parti di metallu

Perchè l'acciaio inox arrugginisce?

Perchè l'acciaio inox arrugginisce?

1 、 Chì ghjè l'acciaio inox?

Stainless steel hè un tipu d'azzaru.Steel si riferisce à l'azzaru chì cuntene menu di 2% di carbone (c), è più di 2% di ferru.Elementi di lega cum'è cromu (CR), nickel (Ni), manganese (MN), silicium (SI), titaniu (TI) è molibdenu (MO) sò aghjuntu à l'azzaru in u prucessu di smelting per migliurà a prestazione di l'azzaru è fà chì l'azzaru hà resistenza à a corrosione (vale à dì senza ruggine), chì hè ciò chì spessu chjamemu l'acciaio inox.Per esempiu, i nostri prudutti in acciaio inox:banjos, articulazione di l'estremità di casa girevole,pinze di casa,manifold di scarico, etc.

2、 Perchè l'acciaio inossidabile arrugginisce?

L'acciaio inossidabile hà a capacità di resistà à l'ossidazione atmosferica - a resistenza à a ruggine, è hà ancu a capacità di resiste à a corrosione in u mediu chì cuntene l'acidu, l'alkali è u salinu, vale à dì a resistenza à a corrosione.Tuttavia, a resistenza à a corrosione di l'azzaru varieghja cù a so cumpusizioni chimica, u statu mutuale, a cundizione di serviziu è u tipu di mediu ambientale.

L'acciaio inossidabile hè un film d'ossidu riccu di cromu (film protettivu) assai magre, solidu è stabile, furmatu nantu à a so superficia per impedisce chì l'atomi di l'ossigenu cuntinueghjanu à penetrà è ossidà, è ottene resistenza à a corrosione.Una volta chì a film hè continuamente dannighjata per una certa ragione, l'atomi di l'ossigenu in l'aria o u liquidu s'infiltraranu continuamente o l'atomi di ferru in u metale si separanu continuamente, furmendu l'ossidu di ferru scioltu, è a superficia di u metallu serà curruduta continuamente.Ci hè parechje forme di danni à sta maschera faciale di superficia, è i seguenti sò cumuni in a vita di ogni ghjornu:

1. Dust chì cuntene altri elementi metallichi o attachments di particeddi metalli dissimili sò almacenati nantu à a superficia di l'acciaio inox.In l'aria umida, u condensatu trà l'attache è l'acciaio inossidabile li cunnetta in una micru cellula, pruvucannu a reazione elettrochimica è dannu a film protettiva, chì hè chjamata corrosione elettrochimica.

2. Succhi organici (cum'è meloni è ligumi, zuppa di noodle è phlegm) aderiscenu à a superficia di l'acciaio inox.In a prisenza di l'acqua è l'ossigenu, formanu l'acidi organici, chì corroderanu a superficia metallica per un bellu pezzu.

3. A superficia di l'acciaio inossidabile hè aderita cù sustanzi àciti, alkali è sali (cum'è l'acqua alkalina è a prova di spruzzo d'acqua di calce per a decorazione di u muru) per causà currusioni lucali.4. In l'aria contaminata (l'atmosfera chì cuntene una grande quantità di sulfide, oxide è l'ossidu di l'idrogenu), quandu si scontranu l'acqua condensata, l'acidu sulfuric, l'acidu nitricu è l'acidu acìticu seranu furmati, causendu a corrosione chimica.

3、 Cumu trattà cù i punti di ruggine nantu à l'acciaio inox?

a) Metudu chimicu:

Aduprate pasta di decapaggio o spray per aiutà e parti arrugginite à ripassivate è formate film d'ossidu di cromu per restaurà a resistenza à a corrosione.Dopu à l'arrabbiatura, hè assai impurtante per lavà cù acqua pulita bè per sguassà tutti i contaminanti è i residui d'acidu.Dopu tuttu u trattamentu, aduprate l'equipaggiu di lucidatura per pulisce di novu è sigillate cù cera lucidante.Per quelli chì anu ligeru spots di ruggine in u locu, a mistura 1: 1 di gasoline è oliu di mutore pò esse usata per sguassate i punti di ruggine cù un rag nettu.

b) Metudu meccanicu:

Pulizia sabbiatura, granigliatura con particelle di vetro o ceramica, annientamento, spazzolatura e lucidatura.Hè pussibule di sguassà a contaminazione causata da i materiali sguassati prima, materiali di lucidatura o materiali di annihilation per metudi meccanichi.Ogni tipu di contaminazione, in particulare particeddi di ferru stranieri, pò diventà una fonte di corrosione, soprattuttu in ambienti umidi.Dunque, a superficia pulita meccanicamente deve esse pulita formalmente in cundizioni secche.U metudu miccanicu pò solu pulisce a superficia, è ùn pò micca cambià a resistenza à a corrosione di u materiale stessu.Per quessa, hè cunsigliatu di ripulite cù l'equipaggiu di lucidatura dopu a pulizia meccanica è sigillate cù cera di lucidatura.


Tempu di Postu: Aug-26-2022