• Parti di metallu

Chì ghjè u principiu di travagliu di u frenu di manu idraulicu?

Chì ghjè u principiu di travagliu di u frenu di manu idraulicu?

Principiu di travagliu difrenu a manu idraulicu: couper le tuyau d'huile menant au frein arrière, connecter l'entrée d'huile de la pompe de frein à main hydraulique à l'avant et la sortie d'huile à l'arrière.Quandu si mette nantu à u frenu di pede, l'oliu di frenu scorri attraversu a pompa di frenu di manu chì avemu installatu dopu è agisce nantu à e quattru roti cum'è prima;Quandu tira u frenu à manu idraulicu, upompa idraulicaagirà solu nantu à e roti posteriori, è l'oliu di frenu di u cilindru maestru di frenu hè siparatu da i freni di fronte è di frenu posteriore (alcuni freni di trasmissione frontale sò distribuiti in croce, vale à dì, l'avanti manca è l'arretu drittu sò un ciclu, è u dirittu. davanti è a manca posteriore sò un altru ciclu, chì hè difficiule di dì, Megliu truvà u maestru di a riparazione per aiutà prima di rifitting).Hè sicuru chì a marca 505 hè in forma di separazione frontale posteriore. Hè megliu di sceglie tubi di metallu, tubi di gomma o tubi elastici, chì dannu u vostru effettu di frenu.

U sistema di frenu idraulicu di l'automobile si riferisce à u sistema di frenu.U principiu di funziunamentu generale di u sistema di frenu hè di utilizà l'attrito mutuale trà i cumpunenti non rotanti cunnessi cù u corpu (o quadru) è i cumpunenti rotanti cunnessi cù a rota (o l'arbre di trasmissione) per impedisce a rotazione o tendenza di rotazione di a rota. .

U sistema di frenu hè principarmenti cumpostu di frenu, mecanismu di trasmissione idraulica, etc. Mentre u frenu di rota hè cumpostu da una parte rotativa è una parte fissa, a superficia circular interna di u tamburu di frenu hè a superficia di travagliu, chì hè fissata nantu à u hub di rota è gira cù a rota.

I pins di supportu (dui) sò fissati nantu à a piastra di basa di u frenu stazionariu è supportati à l'estremità inferjuri di i dui scarpi di frenu d'arcu.A superficia circular esterna di a scarpa di frenu hè ancu furnita cù un rivestimentu di attritu non metallicu.

Ci hè ancu un cilindru di rota di frenu idraulicu nantu à a piastra di basa di frenu, chì hè cunnessu cù u cilindru maestru di frenu idraulicu installatu nantu à u quadru cù unpipa d'oliu.U pistone di u cilindru maestru di frenu hè operatu da u cunduttore attraversu u pedale di frenu.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022