• Parti di metallu

Cosa hè un crack di saldatura?

Cosa hè un crack di saldatura?

Cosa hè un crack di saldatura?Hè u difettu seriu più cumuni in i saldature.Sutta l'azzione cumuna di u stress di saldatura è altri fattori di fragilità, a forza di ligame di l'atomi di metalli in l'area lucale di l'articulazione saldata hè distrutta è si forma una nova interfaccia.In a tecnulugia di saldatura, duvemu evità i cracks di saldatura.

Fessure calde di fissure di saldatura:

I cracks caldi sò generati sottu a temperatura alta, da a temperatura di solidificazione à a temperatura sopra à A3, per quessa sò chjamati cracks caldi, chjamati ancu cracks d'alta temperatura.Cumu prevene i cracks caldi?Siccomu a generazione di crack caldi hè ligata à i fatturi di stress, i metudi di prevenzione anu da principià ancu da dui aspetti di a selezzione di materiale è u prucessu di saldatura.

Fissure à freddo di fissure di saldatura:

Les fissures à froid sont générées pendant ou après la soudure, à une température plus basse, autour de la température de transformation de la martensite (ie point Ms) de l'acier, ou à un intervalle de température inférieur à 300~200 ℃ (o T < 0,5 Tm, Tm est la température du point de fusion). spressione in temperatura assoluta), cusì sò chjamati cracks friddi.

Riscalda i crack di saldatura:

I cracks di reheat si riferiscenu à l'articuli saldati di certi acciai d'alta resistenza à bassa lega è acciai resistenti à u calore chì cuntenenu vanadiu, cromu, molibdenu, boru è altri elementi di lega.Duranti u prucessu di riscaldamentu (cum'è l'anneling di sollievu di stress, multi-layer è multipass welding, è u travagliu à alta temperatura), i cracks chì si trovanu in a zona di granu grossu di a zona affettata da u calore è crack along the original austenite grain boundary sò ancu chjamati stress. fissure da ricottura in rilievo (cracks SR).

Ci hè parechje motivi per i cracks di saldatura, ma ùn importa ciò chì u mutivu, finu à chì i metudi di prevenzione sò maestrati, l'accidenti di cracks durante a saldatura pò esse ridutta assai.


Tempu di post: 20-sep-2022