• Parti di metallu

Chì sò e parti principali di a vittura?

Chì sò e parti principali di a vittura?

L'automobile hè generalmente cumposta di quattru parti basi: u mutore, u chassis, u corpu è l'equipaggiu elettricu.

I Motore di l'automobile : u mutore hè a unità di putenza di l'automobile.Hè custituitu di 2 meccanismi è 5 sistemi: mecanismu di biella di manivela;trenu di valvule;sistema di furnimentu di carburante;sistema di rinfrescante;sistema di lubricazione;sistema di ignition;Sistema di partenza

1. sistema di rinfrescante: hè generalmente cumpostu di cisterna d'acqua, pompa d'acqua, radiatore, fan, termostat, indicatore di temperatura di l'acqua è interruttore di drenaje.U mutore di l'automobile adopta dui metudi di rinfrescante, vale à dì u rinfrescante di l'aria è di l'acqua.In generale, u raffreddamentu di l'acqua hè utilizatu per i motori di l'automobile.

2. lubrication sistemu: lu sistema lubrication mutore hè cumpostu di pompa oliu, cullettore di filtru, filtru oliu, passaghju oliu, valve limiting pressure, gauge oliu, prissioni sensing plug è dipstick.

3. sistema di carburante: u sistema di carburante di u mutore di benzina hè cumpostu di tank di benzina, metru di benzina,pipa di benzina,filtru di benzina, pompa di benzina, carburatore, filtru d'aria, manifold d'admission è di scarico, etc.

""

II Chassis di l'automobile: u chassis hè utilizatu per sustene è stallà u mutore di l'automobile è i so cumpunenti è assemblee, formanu a forma generale di l'automobile, è riceve u putere di u mutore, per fà u muvimentu di l'automobile è assicurà a guida normale.U chassis hè cumpostu di sistema di trasmissione, sistema di guida, sistema di guida è sistema di frenu.

Sicondu u modu di trasmissione di l'energia di frenu, u sistema di frenu pò esse divisu in tipu meccanicu,tipu idraulicu, tippu pneumatici, tippu elettromagneticu, etc Thesistema di frenuAduttà più di dui modi di trasmissione d'energia à u stessu tempu hè chjamatu sistema di frenu cumminatu.

III Carrozzeria: a carrozzeria hè stallata nantu à u quadru di u chassis per u cunduttore è i passageri per cavalcà o carricà merchenzie.U corpu di vitture è vitture di passageru hè in generale una struttura integrale, è u corpu di vitture di trasportu hè generalmente cumpostu di duie parti: a cabina è a scatula di carica.

IV Equipamentu elettricu : l'equipaggiu elettricu hè custituitu da l'alimentazione è l'equipaggiu elettricu.L'alimentazione include a batteria è u generatore;L'equipaggiu elettricu include u sistema di partenza di u mutore, u sistema di accensione di u mutore di benzina è altri dispositi elettrici.

1. batteria d'almacenamiento: a funzione di a batteria d'almacenamiento hè di furnisce u putere à u starter è furnisce u putere à u sistema di accensione di u mutore è l'altri equipaghji elettrichi quandu u mutore principia o viaghja à bassa velocità.Quandu u mutore funziona à alta velocità, u generatore genera una putenza abbastanza, è a bateria pò almacenà l'eccessu di putenza.Ogni batteria unica nantu à a bateria hà poli pusitivi è negativi.

2. starter: a so funzione hè di cunvertisce l'energia elettrica in l'energia meccanica, cunduce u crankshaft per rotà è avvià u mutore.Quandu u starter hè utilizatu, deve esse nutatu chì u tempu di iniziu ùn deve micca più di 5 seconde ogni volta, l'intervallu trà ogni usu ùn deve esse menu di 10-15 seconde, è l'usu cuntinuu ùn deve esse più di 3 volte.Se u tempu di iniziu cuntinuu hè troppu longu, pruvucarà una grande quantità di scaricamentu di a bateria è u surriscaldamentu è u fumu di a bobina di starter, chì hè assai faciule per dannà e parti di a macchina.


Tempu di Post: 31-May-2022