• Parti di metallu

Chì sò e difficultà in a fabricazione di stampi à iniezione?

Chì sò e difficultà in a fabricazione di stampi à iniezione?

U prucessu di iniezione di plastica deve esse prima u muffa di iniezione.S'ellu hè una parte simplice di stampa di iniezione, u moldu hè relativamente faciule di fabricà, cum'èStaffa à iniezione per Pulley.Se si trovanu e parti di stampatura per iniezione cù una struttura cumplessa, i pruduttori di stampi per iniezione anu ancu certe difficultà in a fabricazione di stampi.

Difficultà 1: A cavità è u core di i pezzi stampati in iniezione sò tridimensionali.

I formi superiori è inferiori di e parti di plastica sò direttamente furmati da a cavità è u core.Sti superfici tridimensionali cumplessi sò difficiuli di machina, soprattuttu per superfici di cavità di buchi cecchi.Se u metudu di trasfurmazioni tradiziunale hè aduttatu, ùn deve micca solu un altu livellu tecnicu di i travagliadori, più arnesi ausiliari, più arnesi, ma ancu un ciculu di trasfurmazioni longu.

Difficultà 2: a precisione è a qualità di a superficia di i pezzi stampati in iniezione deve esse alta, è a vita di serviziu hè longa.Per esempiu,Conchiglia plastica, Mold Auto Lamp,Parti autonome stampate a iniezione POM.

Attualmente, a precisione dimensionale di e parti di plastica generale hè necessaria per esse it6-7, è a rugosità di a superficia hè Ra0.2-0.1 μ m.A precisione dimensionale di parti stampate à iniezione currispundenti hè necessaria à esse it5-6, è a rugosità di a superficia hè Ra0.1 μ M è sottu.

U muffa d'iniezione di precisione adopta una basa di u moldu rigidu, chì aumenta u spessore di u moldu, è aghjunghjenu colonne di supportu o elementi di posizionamentu di cuni per impediscenu chì u moldu sia cumpressu è deformatu.Calchì volta a prissioni internu pò ghjunghje sin'à 100MPa.

Difficultà 3: U prucessu di iniezione hè longu è u tempu di fabricazione hè cortu.

Per i pezzi stampati à iniezione, a maiò parte di elli sò prudutti cumpleti chì currispondenu à altre parti.In parechji casi, sò stati cumpletati sopra à l'altri parti, aspittendu chì l'abbinamentu di i pezzi stampati in iniezione sia lanciatu.A causa di l'alti requisiti per a forma o l'accuratezza dimensionale di i prudutti è e diverse caratteristiche di i materiali di resina, u moldu deve esse testatu è mudificatu ripetutamente dopu à a fine di a fabricazione di stampi, chì rende u sviluppu è u tempu di consegna assai stretti.

Difficultà 4: i pezzi d'iniezione è i stampi sò cuncepiti è fabbricati in diversi lochi.

A fabricazione di muffa ùn hè micca u scopu finale, ma u disignu di u produttu finali hè prupostu da l'utilizatori.Sicondu i bisogni di l'utilizatori, i pruduttori di stampi cuncepiscenu è fabricanu stampi, è in a maiò parte di i casi, i prudutti pruduciuti da l'iniezione sò ancu in altri fabricatori.In questu modu, u disignu di u produttu, u disignu di u muffa è a fabricazione è a produzzione di u produttu sò realizati in diversi lochi.

Per i prudutti di plastica, a prima cosa chì i pruduttori di stampi à iniezione anu da fà hè di valutà a difficultà di u sviluppu di u moldu.A più alta hè a difficultà, u più altu hè u costu.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022