• Parti di metallu

Chì sò i vantaghji di a tavola in PP nantu à a tavola di plastica ordinaria?

Chì sò i vantaghji di a tavola in PP nantu à a tavola di plastica ordinaria?

Di solitu ci hè un triangulu cù una freccia à u fondu di a tazza di plastica, è ci hè un numeru in u triangulu.I rapprisentanti specifichi sò i seguenti
No.1 PET polyethylene terefthalate
Bottiglie d'acqua minerale cumuni, buttigli di bevande carbonatate, etc. Resistenti à u calore à 70 ℃, faciuli à deformà, è i sustanzi dannosi per u corpu umanu si funnu.U plasticu N ° 1 pò liberà u carcinogenu DEHP dopu à 10 mesi di usu.Ùn mette micca in u sole in a vittura;Ùn imballate alcolu, oliu è altre sustanzi
No.2 HDPE polyethylene d'alta densità
Bottiglie di medicina bianca cumuni, prudutti di pulizia (Bottiglia di detergente per lavastoviglie), prudutti di bagnu.Ùn aduprate micca cum'è tazza d'acqua o cum'è cuntainer di almacenamentu per altri articuli.Ùn riciclate micca se a pulizia ùn hè micca cumpleta.


No.3 PVC polyvinyl chloride
Impermeabili cumuni, materiali di custruzzione, filmi di plastica, scatuli di plastica, etc. Hà una plasticità eccellente è prezzu bassu, per quessa hè largamente utilizatu.Solu pò resiste à 81 ℃ Hè facilitu di pruduce sustanzi cattivi à alta temperatura, è hè raramente utilizatu in l'imballaggio di l'alimentariu.Hè difficiuli di pulisce è faciule di stà.Ùn riciclate micca.Ùn cumprà micca bevande.
No.4 PE polyethylene
Film di conservazione di freschezza cumuni, film plasticu,Bottiglia d'oliu, ecc.Sustanze dannusu sò prudutte in alta temperatura.Dopu chì i sustanzi tossichi entranu in u corpu umanu cù l'alimentariu, ponu causà cancru di mama, difetti congenitali neonatali è altre malatie.Ùn mette micca l'embiu di plastica in u fornu à micru.
No.5 PP polypropylene
Una buttiglia di latte di soia cumuna, una buttiglia di iogurtu, una buttiglia di sucu di frutta, una lunch box in u fornu à microonde.U puntu di fusione hè finu à 167 ℃.Hè u solucontenitore di plastica per l'alimentariuchì pò esse messu in u fornu à micru è ponu esse riutilizzati dopu una pulizia curretta.Semu devi esse nutatu chì per certi lunch boxes di u fornu di micru, u corpu di scatula hè fatta di N ° 5 PP, ma a tappa di scatula hè fatta di N ° 1 PE.Perchè u PE ùn pò resiste à a temperatura alta, ùn pò micca esse messi in u fornu à micru inseme cù u corpu di a scatula.

No.6 PS polistirene
Vasetti cumuni di scatula di tagliatelle istantanee, scatula di fast food.Ùn mette micca in u fornu à micru per evità di liberà chimichi per via di a temperatura alta.Dopu a carica di l'acidu (cum'è u zuccaru d'aranciu) è di sustanzi alkalini, i carcinogeni seranu decomposti.Evitate di imballà cibi caldi in scatuli di fast food.Ùn coce micca ciotole di noodles instantani in u fornu à microonde.
No.7 PC altri
Bottiglie d'acqua cumuni, tazzi spaziali, buttigli di latte.I grandi magazzini spessu usanu tazzi d'acqua fatti di stu materiale cum'è rigali.Hè facilitu di liberà a sustanza tossica bisphenol A, chì hè dannusu à u corpu umanu.Ùn riscaldate micca quandu l'utilizanu, è ùn l'asciugate micca direttamente in u sole


Tempu di post: Jul-29-2022