• Parti di metallu

Rifiuti di plastica di l'apparecchi domestici

Rifiuti di plastica di l'apparecchi domestici

Cum'è un fattore chjave per migliurà a qualità di vita,l'apparecchi di casaavè ampie prospettive di sviluppu.Cù l'aumentu cuntinuu di u redditu dispunibile naziunale è l'aghjurnamentu di a struttura di cunsumu, hè diventata una nova tendenza à disassemble i rifiuti di l'apparecchi domestici è estrae i rifiuti periculosi, cumpresi principalmente circuiti stampati, polvere fluorescente, vetru di piombo è oliu di mutore, è ancu i rifiuti solidi. principarmenti cumpresi plastichi, ferru, ramu è aluminium.

Dapoi u 2009, a Cina hà promulgatu i Regolamenti nantu à l'Amministrazione di u Riciclamentu di i Prodotti Elettrichi è Elettronici (Decret No. 551 of the State Council).I pruduttori di prudutti elettronichi, i destinatari di i prudutti elettronici impurtati è i so agenti, in cunfurmità cù e lege è i regulamenti pertinenti, paganu per i fondi di eliminazione di i prudutti elettronici di rifiuti." "U Statu incuragisce i pruduttori elettronichi è elettrici à riciclà da elli stessi o affidendu à i distributori, l'agenzii di mantenimentu, l'agenzii di serviziu post-vendita è i riciclatori di l'equipaggiu elettronicu".

Sicondu statistiche, attualmente, 100 milioni à 120 milioni di rifiuti di l'apparecchi domestici sò eliminati annu in Cina, cù un aumentu di circa 20%.Hè stimatu chì u numeru tutale di l'apparecchi di casa scartati in Cina hè previstu di ghjunghje à 137 milioni questu annu.Un voluminu cusì grande pare noioso, ma assai imprese puzzanu opportunità di cummerciale.

E pulitiche favurevuli anu fattu prospera a tendenza di i plastichi riciclati ecologichi.L'imprese di marca di cunsumatori anu liberatu una grande dumanda per l'usu di plastica riciclata, è i cunsumatori sò ancu fieri di cunsumà prudutti di plastica riciclata.Disposizione di punta, guidà u sviluppu generale di l'industria.

1

Scala di u mercatu di plastica riciclata elettrica è elettronica

U voluminu di dispusizione di i prudutti elettrici è elettronichi di rifiuti in Cina hè cresciutu constantemente, è a scala di u mercatu è u putenziale di u mercatu di l'industria di l'eliminazione sò enormi.A plastica hè una parte impurtante di i prudutti elettrici è elettronichi.I rifiuti di plastica custituiscenu circa 30-50% di tutti i tipi di rifiuti di prudutti elettrici è elettronichi.Basatu annantu à questu rapportu, a scala di u mercatu di plastica di rifiuti di l'apparecchi domestici cù solu quattru machini è un cervellu pò ghjunghje à 2 milioni di tunnellate / annu, è cù l'eliminazione di l'apparecchi domestici ritardati, u riciclamentu di i rifiuti plastichi di l'apparecchi domestici hà ancu introduttu in una grande quantità. mercatu incrementale.

I rifiuti plastichi più mainstream in i prudutti elettrici è elettronichi di scarti includenu principalmente: acrilonitrile butadiene stirene(ABS),polistirene (PS), polipropilene (PP), cloruro di polivinile (PVC), policarbonate(PC), etc. Frà elli, ABS è PS sò cumunimenti usati in a fabricazione di liners, pannelli di porte, cunchiglia, etc., cù una larga gamma di usu è usu.U futuru mercatu incrementale furnisce più pussibulità per i materiali riciclati ABS è PS.


Tempu di Postu: Dec-23-2022