• Parti di metallu

Cose chì avete bisognu di sapè durante l'injection Molding

Cose chì avete bisognu di sapè durante l'injection Molding

In a sucietà d'oghje, a maiò parte di a ghjente ùn sapi micca assai di questu.In generale, u prucessu di stampatura iniezione da pellets di plastica à prudutti stampati iniezione richiede una seria di prucessi stretti, è una maestria insufficiente di qualsiasi di sti prucessi portarà à prublemi di qualità di u produttu.

1. Reologia di i plastichi: Cumu u plasticu scorri, scorri è cambia a viscosità.
2. Purpose, funziunamentu è risultati di temperatura, prissioni, vitezza è cuntrollu di rinfrescante.
3. Riempimentu multi-stadi è cuntrollu di pressione-holding multi-stadi;l'effettu di a cristallizazione, l'arrangiamentu amorfu è moleculare / fibre nantu à u prucessu è a qualità.
4. Cumu l'aghjustamenti à i paràmetri di a machina di stampaggio d'iniezione affettanu u prucessu è a qualità.
5. Effetti di u stress internu, u fretu di rinfrescante è u shrinkage plasticu nantu à a qualità di i pezzi plastichi.

Oghje, assai parti di u produttu sò inseparabili da i prudutti di l'injezione, cusì a qualità di i prudutti di l'injection determina direttamente a qualità, l'aspettu è a prestazione di i prudutti.
Avete bisognu di sapè queste cose durante u prucessu di iniezione
Trà i diversi fattori chì affettanu a produzzione di u produttu, a temperatura di fusione è a temperatura di u muffa anu un effettu nantu à a cuntrazione attuale.Per quessa, quandu si cuncepisce a cavità di un muffa d'iniezione di precisione, per determinà e cundizioni di mudificazione, hè necessariu di attentu à u layout di a cavità.

U plasticu fondu porta calore à u moldu, è u gradiente di temperatura di u moldu hè generalmente distribuitu intornu à a cavità, in una forma cuncentrica cù u corridore principale cum'è u centru.Dunque, per riduce l'errore di ritirata trà e cavità, espansione a gamma permessa di e cundizioni di mudificazione, è riduce i costi, hè necessariu piglià misure di cuncepimentu cum'è l'equilibriu di u canali di flussu, l'arrangiamentu di a cavità, è l'arrangiamentu di u circulu concentricu centratu nantu à u canali di flussu principale. .Per quessa, u layout di cavità di u stampu di iniezione di precisione utilizatu deve risponde à i requisiti per l'equilibriu è l'arrangiamentu di i corridori centrati nantu à u corridore principale, è u layout di cavità cù u corridore principale cum'è a linea di simmetria deve esse aduttatu, altrimenti a rata di ritirata di ogni cavità sarà differente..

Di sicuru, in u prucessu di stampa di iniezione, in più di l'influenza di a cavità di u moldu di iniezione nantu à u modellu di u produttu, ci sò parechji altri fattori.Solu quandu questi fatturi specifichi sò adattati è trattati in u prucessu di produzzione, tutti l'aspetti di l'injection molding ponu esse cumpletati cù successu, assicurendu cusì a qualità di a produzzione è rializendu i benefici di produzzione.
U prucessu di molding iniezione maturu pò pruduce prudutti di plastica di diversi usi è forme, cum'ècumpunenti di i prudutti elettroni,picculi parti di raccordi, cunchiglia per prutege i core impurtanti, etc.


Tempu di Postu: Apr-25-2022