• Parti di metallu

I sei esigenze maiò per a compra di muffa plastica ùn ponu esse ignorati

I sei esigenze maiò per a compra di muffa plastica ùn ponu esse ignorati

1. Alta resistenza à a corrosione Parechje resine è additivi anu un effettu corrosivu nantu à a superficia di a cavità.Sta curruzzione face chì u metale nantu à a superficia di a cavità sia corrode è sbucciatu, a cundizione di a superficia si deteriora, è a qualità di e parti di plastica si deteriora.Per quessa, l'acciaio resistente à a corrosione hè utilizatu, o a superficia di a cavità hè placcata cù cromu o nickel cymbal.

2.Good resistenza abrasion.A lucentezza è a precisione di a superficia di e parti di plastica plastica sò direttamente ligati à a resistenza à l'abrasione di a superficia di a cavità di u moldu di plastica, soprattuttu quandu a fibra di vetru, i filler inorganici è certi pigmenti sò aghjuntu à certi plastichi.Inseme cù a fusione di plastica, scorri à alta velocità in u corridore è a cavità di u moldu, è hà una grande frizione nantu à a superficia di a cavità.Se u materiale ùn hè micca resistente à l'usura, sguasserà rapidamente, chì dannu a qualità di a parte plastica.

3.Good stabilità dimensionale.Duranti u muffa di plastica, a temperatura di a cavità di u moldu di plastica deve ghjunghje sopra à 300 ° C.Per quessa, hè megliu selezziunà l'acciaio d'uttellu (acciaio trattatu da u calore) chì hè statu bè temperatu.Altrimenti, a microstruttura di u materiale cambierà, chì farà cambià a dimensione di u moldu di plastica.

4.Easy-to-process pezzi moldu sò soprattuttu fatti di materiali metalli, è certi formi strutturale sò sempre assai cumplessu.Per accurtà u ciculu di produzzione è migliurà l'efficienza, i materiali di u muffa sò necessarii per esse faciuli di trasfurmà in a forma è a precisione necessaria da i disegni.

5.Good performance lucidatura.E parti di plastica plastica necessitanu di solitu una bona lucidatura è cundizione di a superficia.Dunque, a rugosità di a superficia di a cavità hè necessaria à esse assai chjuca.In questu modu, a superficia di a cavità deve esse trattata in a superficia, cum'è lucidatura, grinding, etc. Per quessa, l'azzaru sceltu ùn deve micca cuntene impurità è pori.

6.Less affettatu da u trattamentu termale Per migliurà a durezza è a resistenza à l'usura, u moldu di plastica hè generalmente trattatu da u calore, ma questu trattamentu deve fà cambià a dimensione chjuca.Per quessa, azzaru pre-hardened chì pò esse tagliatu hè usatu.


Tempu di pubblicazione: 08-08-2021