• Parti di metallu

Soluzione à a mancanza di prudutti di iniezione plastica

Soluzione à a mancanza di prudutti di iniezione plastica

Sutta l'iniezione si riferisce à u fenomenu chì u materiale d'iniezione ùn riempia micca cumplettamente a cavità di u moldu, risultatu in l'incompletezza di a parte.Di solitu si trova in l'area di pareti sottili o l'area luntanu da a porta.

Cause di underinjection

1. Materiale o padding insufficiente.Aghjustate bè finu à chì i pezzi sò pienu cumpletamente.

2. A temperatura di u barile hè troppu bassu.Per esempiu, in u prucessu di fàscarpiera plastica, Quandu a temperatura di u materiale hè bassu, a viscosità di fusione hè grande, è a resistenza durante u riempimentu di u moldu hè ancu grande.L'aumentu appropritatu di a temperatura di u materiale pò rinfurzà a fluidità di u fondu.

3. A pressione di iniezione o vitezza hè troppu bassu.Durante u prucessu di riempimentu di materiale fusu in a cavità di u moldu, ci hè una mancanza di forza motrice sufficiente per cuntinuà à flussu remotamente.Aumentà a pressione di iniezione, cusì chì u materiale fusu in a cavità pò sempre ottene una pressione sufficiente è un supplementu di materiale prima di cundensazione è indurimentu.

4. Tempu d'iniezione insufficiente.Ci vole una certa quantità di tempu per inject una parte cumpleta cù un certu pesu.Per esempiu, fendu asupportu di telefuninu in plastica.Se u tempu hè insufficiente, significa chì a quantità di iniezione hè insufficiente.Aumente u tempu d'iniezione finu à chì a parte hè piena.

5. Tenimentu di pressione improper.U mutivu principale hè di vultà a prissioni troppu tempiu, vale à dì, l'ajustamentu di u puntu di cunversione di mantene a pressione hè troppu grande, è a quantità di materiale restante hè supplimentata da a pressione di mantene a pressione, chì inevitabbilmente porta à un pesu insufficiente è insufficiente. iniezione di e parti.A pressione mantene a pusizione di commutazione deve esse riaggiustata à u puntu megliu per fà e parti cumpletu.

6. Temperature Mold hè troppu bassu.Quandu a forma è u grossu di a parte cambianu assai, a temperatura di u moldu troppu bassu cunsumerà troppu pressione di iniezione.Aumentà appropritamente a temperatura di u moldu o resettate u canali di l'acqua di u moldu.

7. Pover matching between nozzle and mold gate.Durante l'iniezione, l'ugello sbocca è si perde una parte di u materiale.Reajuste u moldu per fà chì si mette bè cù a bocca.

8. U pirtusu di u nozzle hè dannatu o parzialmente bluccatu.A bocca deve esse sguassata per a riparazione o a pulizia, è a pusizione di terminazione in avanti di u sediu di tirò deve esse resettata currettamente per riduce a forza d'impattu à un valore raghjone.

9. L'anellu di gomma hè purtatu.U spaziu di usura trà l'anellu di cuntrollu è l'anellu di spinta nantu à a testa di a vite hè grande, per quessa ùn pò micca esse tagliatu in modu efficace durante l'iniezione, risultannu in contracorrente di a fusione misurata in u front end, perdita di cumpunenti di iniezione è parti incomplete.Sustituisci l'anellu di gomma cù un grande gradu di usura u più prestu pussibule, altrimenti a pruduzzione serà realizata di malatie, è a qualità di u produttu ùn pò esse garantita.

10. Poveru scarico di muffa.Un canale di scarico adattatu deve esse stabilitu in a pusizione di bloccu di l'aria di a superficia di separazione.Per esempiu, quandu faci uncunnessu rapidu d'aria, Se a pusizione di bloccu di l'aria ùn hè micca nantu à a superficia di separazione, a manica originale o u ditale pò esse usata per cambià l'escavazione interna, o a pusizione di a porta pò esse selezziunata per scaricate l'aria secondu a pusizione prevista.


Tempu di post: May-10-2022