• Parti di metallu

Tecnulugia di Trattamentu di Auto Parts

Tecnulugia di Trattamentu di Auto Parts

Tecnulugia di trasfurmazioni di pezzi di auto:1. Casting;2. Forgia;3. Saldatura;4. Stamping à friddu;5. Tagliu di metallu;6. Trattamentu di calore;7. Assemblea.

A forgiatura hè un metudu di fabricazione in quale i materiali di metalli fusi sò versati in a cavità di u moldu, rinfriscati è solidificati per ottene merchenzie.In l'industria di l'automobile, assai parti sò fatti di ghisa in ghisa, chì rapprisentanu circa 10% di u pesu netu di i veiculi, cum'è a linea di cilindru, l'alloghju di a scatula di trasmissione, l'alloggiu di u sistema di guida, l'alloggiu di l'assale posteriore di l'automobile, u tamburu di u sistema di frenu, vari supporti, etc. muffa di sabbia hè generalmente usatu in a pruduzzioni di parti di ghisa.

La fustella a fredda o a fustellatura di lamiera è un metudu di produzione in cui la lamiera è tagliata o formata da forza in una fustella di stampaggio.I bisogni di ogni ghjornu, cum'è a salmuera, u lunch box è u lavabo, sò fatti da stampa à freddo.E parti di l'auto prodotte è trattate da stampi di stampa à freddo includenu: tazza di l'oliu di u mutore di l'automobile, piastra di fondo di u sistema di frenu, cornice di finestra di l'automobile è a maiò parte di e parti di u corpu.

A saldatura elettrica hè un metudu di produzzione di riscaldamentu locale o simultaneamente di riscaldamentu è stampatu di dui materiali metallichi.In generale, u prucessu di saldatura di mantene a maschera in una mano è tenendu u supportu di l'elettrodu è u filu di saldatura cunnessu cù u cable in l'altra banda hè chjamatu saldatura manuale à l'arcu, ma a saldatura manuale à l'arcu hè raramente usata in l'industria di l'automobile, è a saldatura hè a saldatura manuale. u più usatu in a pruduzzioni di u corpu.A saldatura hè applicabile à a saldatura di saldatura elettrica di piastra d'acciaio laminata a freddo.Durante u funziunamentu attuale, dui elettrodi sò usati per pressurizà e duie piastre d'acciaio spessi per fà chì si mettenu inseme.À u listessu tempu, u puntu di alimentazione hè energizatu, riscaldatu è funnutu, è dopu fermamente è strettu cunnessu.

Turning of metal materials hè di drillà u materiale metallicu in biancu passu à passu cù una fresa;Fate chì u pruduttu uttene l'aspettu, a specificazione è a rugosità di u produttu necessariu.cum'èpezzi di cunnessu rapidu di pipa d'oliu.La tornitura di materiali metallici include fresatura e lavorazione.U travagliu di fresatura hè un modu di produzzione in quale i travagliadori utilizanu strumenti speciali fatti à manu per fà u taglio.L'operazione attuale hè sensibile è cunvene.Hè largamente utilizatu per a stallazione è u mantenimentu.L'elaborazione è a fabricazione si basanu nantu à u tornu CNC per realizà a perforazione, cumprese tornitura, piallatura, fresatura, perforazione, rettifica è altri metudi.

U prucessu di trattamentu termicu hè un modu per rinfriscà, insulate o rinfriscà l'acciaio solidu per cambià a so struttura organizzativa per risponde à i normi di l'applicazione o i normi tecnichi di e parti.U numaru di a temperatura di l'ambienti di riscaldamentu, a durata di u tempu di mantene è a vitezza di l'efficienza di rinfrescamentu portanu à diversi cambiamenti strutturali di l'acciaio.

Allora cunnette parechji cumpunenti (bulloni,noci, pinza di pipa d'oliu, pins o fibbie, etc.) per furmà un veiculu cumpletu secondu certi regulamenti.Sia chì i cumpunenti o i cumpunenti di u veiculu sanu anu bisognu di cooperà è correlate l'un à l'altru secondu i requisiti di i disegni di u disignu, in modu chì i cumpunenti o u veiculu tutale ponu realizà e caratteristiche stabilite.


Tempu di Post: 20-May-2022