• Parti di metallu

Precauzioni per a lucidatura di stampi à iniezione

Precauzioni per a lucidatura di stampi à iniezione

A lucidatura di stampi iniezione hà dui scopi;Unu hè di aumentà a liscia di u moldu, cusì chì a superficia di i prudutti pruduciuti da u moldu hè liscia, bella è bella.L'altru hè di fà u moldu faciule da demould, per chì u plasticu ùn sia micca appiccicatu à u moldu è ùn pò micca esse staccatu.

Precauzioni permuffa d'iniezionelucidatura sò i seguenti:

(1) Quandu una nova cavità di muffa principia à esse machinata, a superficia di u travagliu deve esse verificata prima, è a superficia deve esse pulita cù kerosene, perchè a superficia di l'olii ùn sia micca appiccicata cù a terra è cusì perde a funzione di taglio.

(2) U granu grossu deve esse macinatu in l'ordine di difficult to grind first and easy to grind, soprattuttu per certi anguli morti chì sò difficiuli di macinazione, u fondu più profondu deve esse macinatu prima,

(3) Certi pezzi di travagliu pò avè parechji pezzi assemblati inseme per lucidatura.Prima, macinate u granu grossu o u granu di scintilla di una sola pezza separatamente, è poi macinate tutti i pezzi inseme per lisciate.

(4) Per i pezzi di travagliu cù un pianu grande o un pianu laterale, aduprate una petra d'oliu per macinà u granu grossu è dopu aduprate una foglia d'acciaio dritta per l'ispezione è a misurazione di a trasmissione di luce per verificà s'ellu ci hè una irregolarità o un undercut.S'ellu ci hè un undercut, pruvucarà difficultà in demoulding o strain of the workpieces.

Fabbricante di trasfurmazioni di stampi à iniezione

(5) Per evitari attenti à a situazione chì a pezza di u travagliu hà sviluppatu una fibbia o alcune superfici di ligame deve esse prutetta, a lama di sega pò esse usata per incolla o carta di vetra pò esse usata per incollà nantu à u bordu, cusì per ottene l'effettu di prutezzione ideale.

(6) Tire u pianu di u moldu avanti è avanti, è mette u manicu di a petra di trascinamentu u più pianu pussibule, micca più di 25 °;Perchè a pendenza hè troppu grande, a forza hè perforata da u cima à u fondu, chì facilmente porta à parechje linii grossi nantu à u travagliu.

(7) Se a superficia di u travagliu hè pulita cù foglia di ramu o di bambù pressatu cù carta di liscia, a carta di liscia ùn deve esse più grande di l'area di l'uttellu, altrimente si macinarà à u locu chì ùn deve esse macinatu.

(8) A forma di l'attrezzu di grinding deve esse vicinu à a forma di a superficia di u moldu, per assicurà chì a pezza di travagliu ùn hè micca deformata da grinding.

Per esempiu,cunchiglia di plastica per l'apparecchi elettrici, plasticacuntenituri alimentari, etc. Se i punti di sopra sò fatti bè, l'apparenza di lucidatura di u moldu di iniezione serà assai bella.


Tempu di post: 14-10-2022