• Parti di metallu

Punti per l'attenzione in u prucessu di stampa di PVC

Punti per l'attenzione in u prucessu di stampa di PVC

U PVC hè un materiale sensibile à u calore, è u so prucessu di iniezione hè poviru.U mutivu hè chì a temperatura di fusione troppu alta o u tempu di riscaldamentu troppu longu pò facilmente decompone PVC.Dunque, u cuntrollu di a temperatura di fusione hè a chjave perPrudutti in PVC stampatu à iniezione.A fonte di calore per a fusione di e materie prime PVC vene da dui aspetti, à dì, u calore di cisura di plastica prodotta da u muvimentu di a vite è a resistenza di u filu di riscaldamentu di u muru esternu di u canna, chì hè principalmente u calore di cisura di u muvimentu di a vite.U riscaldamentu esternu di a canna hè principalmente a fonte di calore furnita quandu a macchina hè cuminciata.

U PVC era u più grande plasticu universale di u mondu cù una larga gamma di applicazioni, principalmenteTubi è raccordi in PVC.

I punti seguenti sò nutati in u disignu di u produttu è u disignu di muffa:

1. U pruduttu ùn deve micca avè anguli sharp o cambiamenti bruschi in quantu pussibule, è u gruixu ùn hà micca cambiatu assai per prevene a degradazione di PVC.

2. U moldu duverà un angolo di prughjetta di più di 10 gradi, è un shrinkage di circa 0,5% deve esse riservatu.

3. Diversi punti deve esse attentu à u disignu di u canali di flussu di u moldu

A. U portu d'iniezione di u moldu deve esse ligeramente più grande di u pirtusu di a bocca è più grande di u diametru di l'intersezzione di u canali di flussu principale, perchè u materiale PVC ùn scorri micca in a cavità di u muffa è a pressione pò esse equilibrata.

B. Cut off gate deve esse usata quant'è pussibule per impediscenu a slag fusa di scorri in u pruduttu è a temperatura in u corridore da diminuisce è facenu fàciule di furmà.

C. U cancellu deve esse designatu à u muru più grossu di u pruduttu cù una larghezza è una durata di 6-8mm per fà chì u materiale di PVC scorri liscia.

D. In ordine per sustene a caduta di pressione è facili demoulding, u canali flussu deve esse tondu, è u diamitru deve esse 6-10mm secondu à a taglia prodottu è u pesu.

4. A temperatura di u muffa deve esse furnitu cù un dispositivu di cuntrollu di l'acqua di rinfrescante per fà a temperatura di u muffa cuntrullabile trà 30 ℃ è 60 ℃.

5. A superficia di u moldu deve esse liscia è pulita, è u cromatu deve esse usatu per prevene a corrosione.


Tempu di post: Aug-12-2022