• Parti di metallu

Pipa di Nylon, Pipa di Gomma, Pipa di Metal

Pipa di Nylon, Pipa di Gomma, Pipa di Metal

Attualmente, i materiali di pipeline utilizati in l'automobile ponu esse divisi in trè categurie: pipa di nylon, pipa di gomma è pipa metallica.I tubi di nylon cumunimenti usati sò principalmente PA6, PA11 è PA12.Sti trè materiali sò cullettivu riferitu comu Pa aliphatic. PA6 è PA12 sò polymerization apertura ring è PA11 hè polymerization cundensazione.

1. I vantaghji dipipa di nylonsò i seguenti: ▼ eccellente resistenza à l'oliu (benzina, diesel), oliu lubrificante è grassu, è resistenza chimica.▼ resistenza à l'impattu di a bassa temperatura: PA11 pò sustene l'impattu di a bassa temperatura di - 50 ℃ è PA12 pò sustene l'impattu di a bassa temperatura di - 40 ℃.▼ larga gamma di temperatura di l'applicazione: a gamma di temperatura di l'applicazione di PA11 hè -40 ~ 125 ℃, è a pusizione di PA12 hè -40 ~ 105 ℃.Dopu a prova di invechjamentu à 125 ℃, 1000h, 150 ℃ è 16h, a pipa PA11 hà una bona prestazione d'impattu à bassa temperatura.▼ resistenza à l'ossigenu è a corrosione di u sali di zincu: resistenza à a suluzione di 50% di cloruru di zincu per più di 200H.▼ resistente à l'acidu di a batteria è l'ozonu.▼ hè un materiale autolubrificante cù resistenza à a vibrazione, resistenza à l'usura, resistenza à a fatigue è bassu coefficient d'attrito.▼ Resistenza UV è invechjamentu atmosfericu: a resistenza UV di u culore naturali PA11 pò esse usata per 2,3-7,6 anni secondu e diverse regioni;L'abilità anti-ultravioletta di u PA11 neru hà aumentatu da quattru volte dopu l'aghjunzione di l'assorbente anti-ultraviolet.

A prucedura di trasfurmazioni di pipa di nylon hè: ① prucedura di estrusione ② prucedura di furmazione ③ prucedura di assemblea ④ prucedura di rilevazione.In generale,pipa di nylonhà grandi vantaghji in u rendiment cumparatu cù tubi di metallu, mentre chì hè megliu in resistenza à a corrosione chimica è resistenza à l'usura cumparatu cùpipa in acciaio inox, chì ghjoca un grande rolu à riduce u pesu di u veiculu è u costu di produzzione.

2. Ci sò parechjetubu di gommastrutture per l'automobile, è e strutture basi includenu u tipu ordinariu, u tipu rinfurzatu è u tipu rivestitu.

Struttura basica di tubi di gomma attualmente, i materiali di tubi di gomma più usati in u mercatu sò FKM, NBR, Cr, CSM è eco: ▼ a temperatura di serviziu di FKM (fluororubber) hè 20 ~ 250 ℃, chì hè principalmente utilizata per O- anellu, sigillu d'oliu, strata interna ditubu di carburanteè altri prudutti di sigillatura.▼ a temperatura di serviziu di NBR (gomma nitrile) hè di 30 ~ 100 ℃, chì hè principalmente aduprata per tubi di gomma, anellu di sigillatura è sigillo d'oliu.▼ a temperatura di serviziu di Cr (gomma chloroprene) hè 45 ~ 100 ℃, chì hè principarmenti aduprata per nastri, tubi, rivestimenti di filu, guarnizione di piastra di gomma 'copertura di polvere, etc. ▼ a temperatura di serviziu di CSM (gomma di polietilene clorosulfonatu) hè 20. ~ 120 ℃, chì hè principarmenti utilizatu per pneumatici, nastri, guaine di candela, fili, parti elettriche, O-rings, strisce di sigillatura di porte è finestre, ecc. chì hè principarmenti usatu per anellu caldu, diafragma, shock pad, tubu di gomma, etc.

3. Cum'è una spezia di pipa dura,pipa di metalluhà i vantaghji di pisu pisanti, altu costu è frattura faciuli.Dunque, più è più imprese veiculi sceglienu di rinunzià à l'usu di pipa metallica.Attualmente, u tubu d'aluminiu metallicu hè più adattatu per u sistema di climatizazione.Tuttavia, a forza di trazione, a pressione di bursting è a resistenza à l'invechjamentu di i tubi di metalli sò megliu cà quelli di i tubi di nylon è di i tubi di gomma.


Tempu di Post: 24-May-2022