• Parti di metallu

I metudi per prevene a ruggine è a corrosione di e parti di stampa di metalli

I metudi per prevene a ruggine è a corrosione di e parti di stampa di metalli

I stampi di hardware sò stati largamente usati in a nostra vita di ogni ghjornu.A causa di a larga gamma di applicazioni, i requisiti di qualità per i stampi di hardware sò ancu in constantemente migliurà.Per esempiu, a corrosione di a superficia è l'erosione di stampi di hardware hè un prublema assai cumuni.Per u trattamentu di stu prublema, parechji utilizatori ùn volenu micca vede in u presente, cusì i prublemi di ruggine è di corrosione di i stampi di hardware appariscenu, Vede cumu si trattanu è impediscenu i pruduttori di trasfurmazioni di pezzi di stampatura di hardware?Dopu,fabbrica di hardware plastica Ningbo SVvi darà una introduzione dettagliata, cum'è seguita:

1
1. I parti stampati metallu vi aduprà u prucessu di electroplating in u prucessu di trasfurmazioni.I metudi di trasfurmazioni includenu a galvanizazione, l'electroplating di ramu, l'aleazione di nichel di ramu, etc. Quandu si scontra à i clienti cù esigenze di mercurie bassu, in generale, i bisogni di u produttu ponu esse cunsideratu per a galvanizazione.
2. Per u metudu di trattamentu superficia diparti di stampa di metallu, u costu di galvanizazione hè bassu.I so vantaghji sò a resistenza à a corrosione è micca faciule da arrugginà.I so disadvantages sò chì ùn hè micca pussibule di persiste in u glossiness di a superficia di a merce per un bellu pezzu.
3. In un ambiente naturale relativamente friddu è umitu o scuru (cum'è a precipitazione esterna) o à mezu à un ambiente friddu è umitu (cum'è vicinu à a pipa d'acqua), usuperficia galvanizzatadi i materiali metallichi diventeranu morbidi cù l'erosione, è a pelle diventerà bianca è blister cum'è una muda in i primi stadi.A superficia di e parti di stampa di metalli ùn serà micca esposta finu à chì a capa galvanizzata hè intacta è incisa, è u mantenimentu di a capa galvanizzata serà persa.Dopu avè persu u revestimentu, a cunfigurazione di u hardware sarà rust, è cù u passaghju di u tempu, diventerà più è più seriu, perdendu cusì a capacità di applicà.
4. Quandu i pezzi di stampa di metallu sò interrotti per esse galvanizzati, a superficia di a capa galvanizzata grossa hè necessariu.A basa di un revestimentu di zincu addensatu, pitture una capa di pittura trasparente.Dopu avè realizatu sti dui aspetti, a vita di serviziu di l'applicazione di e parti di stampa di metalli pò esse aumentata assai.Minimizà a piazza di stampi metallichi in un ambiente scuru, umitu è ​​friddu.


Tempu di post: 22-Nov-2022