• Parti di metallu

Influenza di a temperatura di u muffa, a temperatura di fusione è a velocità di iniezione nantu à a contrazione di u produttu

Influenza di a temperatura di u muffa, a temperatura di fusione è a velocità di iniezione nantu à a contrazione di u produttu

1、 Dui cundizioni di temperatura chì ùn sò micca favurevuli à risolve u prublema di shrinkage

1) A temperatura di u moldu hè troppu bassu, chì ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage

U prublema di shrinkage di e parti di gomma dura (retrazione di a superficia è shrinkage internu) hè un difettu causatu da u spaziu lasciatu da shrinkage cuncentrazione chì ùn hè micca cumplettamente cumplementatu da gomma fusa da a direzzione di l'entrata di l'acqua quandu a gomma fusa hè rinfriscata è sminuzzata.

QQ图片20220902142906

A maiò parte di a ghjente sà chì a temperatura di umuffa d'iniezionehè troppu altu, chì facilmente porta à shrinkage.Di solitu piace à riduce a temperatura di u moldu per risolve u prublema.Ma qualchì volta si a temperatura di u moldu hè troppu bassu, ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage.A temperatura di u moldu hè troppu bassu, a fusione si rinfriscà troppu veloce, è a pusizione di cola ligeramente grossa luntanu da l'entrata di l'acqua hè sigillata perchè a parte media si raffredda troppu veloce, per quessa chì a fusione ùn pò micca esse cumplettamente rinfriscata à una distanza, chì a rende più. difficiuli di risolve u prublema shrinkage, in particulare u prublema shrinkage di parti iniezione grossa.

Per quessa, quandu si risolve u prublema di shrinkage difficiuli, hè benefica di ricurdà di verificà a temperatura di u moldu.I tecnichi sperimentati di solitu toccanu a superficia di a cavità di u moldu cù e so mani.Ogni materiale hà a so temperatura di u moldu propiu.Per esempiu, u shrinkage diI prudutti di materiale di PC, ma se a temperatura di u moldu hè troppu altu, uparte di iniezionesi rimpiccarà.

2) A temperatura di fusione troppu bassa ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage

Hè ancu cunnisciutu à a maiò parte di a ghjente chì, se a temperatura di fusione hè troppu alta, u prublema di shrinkage di i pezzi stampati in iniezione hè faciule d'accadirà.Se a temperatura hè ridutta currettamente da 10 ~ 20 ℃, u prublema di shrinkage serà migliuratu.

Tuttavia, se a parte stampata à iniezione si riduce à una parte relativamente grossa, allora a temperatura di fusione hè regulata troppu bassa.Per esempiu, quandu hè vicinu à u limitu più bassu di a temperatura di funnu injection molded, ùn hè micca favurevuli à scioglie u prublema shrinkage, è ancu di più seriu.Più grossa hè a parte stampata à iniezione, più ovvia hè a situazione.

Dunque, quandu aghjustà a macchina per risolve u prublema di shrinkage difficiule, hè ancu assai impurtante per verificà s'ellu a temperatura di u funnu hè troppu bassu.In più di guardà u termometru, hè più intuitivu per verificà a temperatura è a fluidità di u funnu per iniezione d'aria.

QQ图片20220902142856

2、 A velocità d'iniezione troppu veloce ùn hè micca favurevule à risolve u prublema di a ritirata seria

Per risolve u prublema di shrinkage, a prima cosa chì penserete hè di aumentà a pressione di iniezione è allargà u tempu d'iniezione.Tuttavia, se a velocità di iniezione hè stata aghjustata assai veloce, ùn hè micca favurevule per risolve u prublema di shrinkage.Per quessa, qualchì volta quandu u shrinkage hè difficiule di eliminà, deve esse risolta riducendu a velocità di iniezione.

A riduzzione di a velocità di iniezione pò formate una grande differenza di temperatura trà u funnu in fronte è l'entrata di l'acqua, chì conduce à a solidificazione è à l'alimentazione di u fusu da luntanu à vicinu, è ancu favurèvule à u supplementu di pressione più altu à a pusizioni shrinking luntanu da. l'entrata di l'acqua, chì serà assai utile per risolve u prublema.

Inoltre, se l'ultima tappa finisce u riempimentu cù una velocità più lenta, una pressione più alta è un tempu più longu hè aduttatu, è u modu di mantene a pressione di rallentà gradualmente è pressurizing hè aduttatu, l'effettu serà più evidenti.Per quessa, quandu hè impussibile di sparà à una veloce più lenta à u principiu, hè ancu un bon rimediu per utilizà stu metudu da a tappa più tardi di sparà.


Tempu di Postu: Set-02-2022