• Parti di metallu

Cumu prevene a fuga di cola in a pruduzzione di stampaggio per iniezione?

Cumu prevene a fuga di cola in a pruduzzione di stampaggio per iniezione?

Hè una cosa assai male chì a macchina perde cola in u prucessu di pruduzzione di stampaggio per iniezione!Ùn solu ùn provoca danni à l'equipaggiu, ma ancu affetta a consegna puntuale di i prudutti, è u travagliu di mantenimentu hè ancu assai duru.

1

Cumu prevene a fuga di cola durante a pruduzzione di stampaggio per iniezione?

1. U tecnicu di iniezione è u caricatore di muffa inspeccionà a macchina ogni 2 ore, inspecciona a macchina una per una secondu u cuntenutu di u (Tablero di Patrol di Tecnicu), è aduprà a linterna per fighjà a pusizione di a bocca di a macchina. vede s'ellu ci hè una fuga di cola.

Questa azzione di patrulla serà aduprata cum'è un sistema di ricumpensa è punizioni di rendiment, chì deve esse infurzatu da tecnichi o operatori di mudelli.Avà ci sò equipaggiu ausiliari per a rilevazione di fughe di cola in l'industria, chì farà u travagliu di i tecnichi più faciule se a fabbrica hà e cundizioni per installallu.

2. Prima di ogni stallazione muffa, verificate s'ellu u R radian di umuffa d'iniezionel'ugello è l'ugello di a tavola di a macchina sò coerenti, è se l'ugello di a pompa è l'ugello anu stampata intaglio è scheggiatura.Se sì, u moldu pò esse stallatu solu dopu chì a perforatrice hè vultata.Parechje tecnichi in picculi fabbriche piace à macinallu cù un macinatu, chì ùn hè micca permessu!

3. Dopu chì ogni ordine di produzzione hè cumpletu, a gestione di u pezzu finitu deve esse realizatu per cunfirmà s'ellu l'anellu di posizionamentu hè in bonu cundizione è s'ellu hè adattatu per currisponde à a macchina.L'injection molding ùn hà micca travagliatu nantu à a bocca!Dopu parechje operazioni illegale, u muvimentu di a bocca hè aghjuntu.

4. Cuntrolla à spessu s'ellu a prissioni avanti muvimenti di a piattaforma di tirò hè abbastanza, è verificate s'è u sigillo oliu di u cilindru oliu muvimenti pedestal tirò hè leaking o dannatu.Verificate s'ellu a bocca è u foru di flange di a tavola di tirò è u puntu centru di u ditale sò in a stessa linea à tempu.Ùn hè micca permessu di aghjustà i viti equilibrati di a tavola di tirò senza permessu.

5. A temperatura di u nozzle è a temperatura di u corridore caldu sò stabiliti troppu altu, causannu a fuga.Se a pressione in avanti di a tavola di tirò hè impostata troppu bassu, u tempu di muvimentu in avanti di a tavola di tirò hè impostata in modu improperu, è a pusizione di a carta di iniezione di plastica per u muvimentu in avanti di a tavola di tirò hè impostata in modu improperu, a fuga di cola si farà. .

6. U nozzle è u flange ùn sò micca stretti cù u canna, o l'attaccamentu ùn hè micca sigillatu, facennu chì a cola sguassate da u gap.

7. Quandu caricate u muffa, assicuratevi chì a bocca di u muffa hè situata à a linea centrale di a tavola di a machina, è stringhje abbastanza dimensioni die (8 per 400T, 12 per 450T ~ 650T, 16 per 800T ~ 1200T, è 16). per 1200T ~ 1600T) per prevene u muffa da slipping durante a produzzione è pruvucannu a fuga di cola.


Tempu di Postu: Dec-27-2022