• Parti di metallu

Cumu migliurà a prestazione di placcatura di PC / ABS?

Cumu migliurà a prestazione di placcatura di PC / ABS?

PC galvanizatu /I prudutti ABSsò largamente usati in l'automobile, l'apparecchi domestici è l'industrii per via di a so bella apparenza metallica.U disignu di a formulazione di materiale è u prucessu di galvanica sò generalmente cunsiderati cum'è i fatturi principali chì affettanu a prestazione di l'electroplating di PC / ABS.Tuttavia, pochi pirsuni attenti à l 'influenza diprucessu di stampatura à iniezionenantu à a prestazione di galvanica.

Temperature d'iniezione

Sutta a cundizione chì u materiale ùn crack, a temperatura di iniezione più alta pò ottene un rendimentu di placcatura megliu.A ricerca pertinente mostra chì paragunatu cù i prudutti cù una temperatura di iniezione di 230 ℃, quandu a temperatura hè aumentata à 260 ℃ - 270 ℃, l'aderenza di u revestimentu hè aumentata da circa 50%, è a rata di difetti di l'apparenza di a superficia hè assai ridutta.

Velocità di iniezione è pressione

A pressione di iniezione più bassa è a velocità d'iniezione adatta sò benefiche per migliurà a prestazione di galvanica di PC / ABS.

Mantene a pressione di mantene a pressione è u puntu di commutazione di mantene a pressione

A pressione di mantenimentu troppu alta è a pusizione tardiva di cambiamentu di a pressione di mantene facilmente portanu à un riempimentu eccessivo di i prudutti, una concentrazione di stress in a pusizione di porta è un altu stress residuale in i prudutti.Dunque, a pressione di mantene a pressione è u puntu di commutazione di mantenimentu di a pressione deve esse stabilitu in cumminazione cù u statu di riempimentu di u produttu attuale.

Temperature di u moldu

A temperatura alta di u muffa hè benefica per migliurà a prestazione di l'electroplating di u materiale.À altumuffatemperatura, u materiale hà una bona fluidità, hè favurevule à u riempimentu, a catena moleculare hè in u statu di curl naturali, u stress internu di u pruduttu hè chjucu, è u rendiment di placcatura hè assai migliuratu.

A vitezza di a vite

A più bassa velocità di vite hè benefica per migliurà a prestazione di placcatura di u materiale.In generale, nantu à a premessa di assicurà a fusione di u materiale, a vitezza di a vite pò esse impostata per fà u tempu di misurazione ligeramente più cortu di u tempu di rinfrescamentu.

Riassuntu:

A temperatura di l'iniezione, a velocità è a pressione di l'iniezione, a temperatura di u muffa, a pressione di mantene è a velocità di a vite in u prucessu di stampaggio per iniezione anu un impattu nantu à a prestazione di placcatura di PC / ABS.

L'effettu avversu più direttu hè u stress internu eccessivu di u pruduttu, chì affettarà l'uniformità di l'incisione in u stadiu grossante di l'electroplating, è poi affetta a forza di ligame di plating di u pruduttu finali.

In breve, a prestazione di placcatura di u materiale PC / ABS pò esse significativamente migliurata mettendu u prucessu di stampamentu à iniezione adattatu è pruvate à riduce u stress internu di u materiale in combinazione cù a struttura di u produttu, u statu di u muffa è u statu di a macchina di stampa.


Tempu di post: Aug-19-2022