• Parti di metallu

Differenza trà blister è injection molding

Differenza trà blister è injection molding

Avemu parechji novi amichi chì sò spessu cunfusi nantu à a diffarenza trà i dui.Blistering hè di scaldà a foglia di plastica dura appiattita per diventà molle, poi assorbe nantu à a superficia di u moldu da u vacuum, è poi formate dopu à rinfriscà;L'injection molding hè l'usu di stampi di plastica fatti di diverse forme di prudutti di plastica.

Equipamentu di pruduzzione di blister
1. L'attrezzatura di imballaggio di blister include principalmente: macchina per l'imballaggio di blister, punch, macchina per sigillatura, macchina per alta frequenza, macchina per piegare.
2. I prudutti di imballaggio furmati da imballaggi ponu esse divisi in: carta d'inserzione, carta di aspirazione, doppia bubble shell, half bubble shell, half fold bubble shell, triple bubble shell, etc.
Vantaghji di blister
1. Salvà materie prime è ausiliarii, pesu ligeru, trasportu convenientu, boni prestazioni di sigillatura, risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente è imballaggio verde;
2. Pò imballà qualsiasi prudutti in forma speciale senza materiali di cuscinetti supplementari;
3. I prudutti imballati sò trasparenti è visibili, belli in l'apparenza, faciuli di vende, adattati per imballaggi mecanizati è automatichi, convenienti per a gestione muderna, risparmià a forza di travagliu è migliurà l'efficienza.

Introduzione à l'injection molding
L'injection molding hè un metudu di mudellu di produzzione industriale.I prudutti sò generalmente injected cù gomma o plastica.L'injection molding pò ancu esse divisu in injection molding è die casting.
Tipu di iniezione
1. gomma injection molding: gomma injection molding hè un mètudu pruduzzione in cui cumposti gomma hè direttamente injected in u moldu da u canna di vulcanization.I vantaghji di l'injezione di gomma sò: ancu s'ellu hè un funziunamentu intermittenti, ma u ciculu di mudificazione hè cortu, l'efficienza di a produzzione hè alta, u prucessu di preparazione di l'embriione hè annullatu, l'intensità di u travagliu hè chjuca, è a qualità di u produttu hè eccellente.
2. Plastic injection molding: molding injection plastica hè un mètudu di prudutti plastica.U plasticu fusu hè injected in u moldu di i prudutti di plastica per pressione, è i pezzi plastichi desiderati sò ottenuti da u molding di cooling.Ci sò macchine speciali meccaniche per l'iniezione meccanica.Attualmente, u plasticu più utilizatu hè u polistirene.
3. Injection molding: a forma resultanti hè spessu u pruduttu finali, è nisun altru prucessu hè necessariu prima di esse stallatu o utilizatu cum'è u pruduttu finali.Parechji ditaglii, cum'è protrusioni, ribs è fili, ponu esse stampati in un passu di l'injection.


Tempu di post: Jul-08-2021