• Parti di metallu

I metudi cumuni di machining di metalli

I metudi cumuni di machining di metalli

Ci sò parechji tippi di machining metalli.Quì sò i metudi è i principii di machining metallu cumunimenti usatu da noi.

1, Turnendu

U tornu hè a machining di taglià metalli nantu à a pezza.Mentre a pezza rota, l'uttellu si move in una linea recta o curva in a meza superficia.U tornu hè generalmente realizatu nantu à u tornu per processà a superficia cilindrica interna è esterna, a faccia finale, a superficia cònica, a superficia formata è u filu di u travagliu.Ci sò torni verticali, torni orizontali o torni ordinali chì ponu esse aduprati per turnà a machina di metalli.

2 、 Fresatura

A fresatura hè u prucessu di taglià metalli cù arnesi rotanti.Prucessa principarmenti groove è superfici di cuntorni, è pò ancu processà superfici d'arcu cù dui o trè assi.Quandu u travagliu, l'uttellu gira (cum'è u muvimentu principale), a pezza si move (cum'è u muvimentu di l'alimentazione), è a pezza pò ancu esse fissata, ma à questu tempu, l'uttellu rotanti deve ancu spustà (cumplete u muvimentu principale è u muvimentu di l'alimentazione). in listessu tempu).Ci sò fresatrici verticali è fresatrici orizontali, è grandi macchine di ferru gantry.

3, noioso

U spinu hè u metudu di più trasfurmazioni di forgiatura, casting o forage fori.Hè principarmenti utilizatu per a machinazione di buchi cù forma di pezza grande, grande diametru è alta precisione.U metudu di boring pò migliurà a precisione, riduce a rugosità di a superficia è corregge megliu a deviazione di l'assi uriginale.Ci sò una foratrice horizontale è una foradora di u pianu.

4, Bolt

U cutter hè chjapputu nantu à a barra di cutter in a parte inferiore di u ram di a macchina di slotting, chì pò estenderà in u burato di u pezzu di travagliu per u muvimentu alternativu verticale.Downward hè u colpu di travagliu è upward hè u colpu di ritornu.U travagliu stallatu nantu à a tavula di a macchina di slotting faci un muvimentu di alimentazione intermittente dopu ogni ritornu di l'utillita di slotting.Per a chjave di u pirtusu internu chì ùn passa micca per u pirtusu o impedisce a spalla, hè l'unicu metudu di prucessu per inserisce parechji livelli.Slotting machine tools è centri di machining pò fà lu.

""

5, macinazione

U metudu di machining di taglià u metale da a mola hà una precisione precisa è una bona finitura.Hè principarmenti utilizatu per a finitura dopu u trattamentu termale per fà una alta precisione.Ci sò smerigliatura interna, smerigliatrice esterna, smerigliatrice di coordinate, etc.

6, Perforazione

A perforazione hè u metudu basu di utilizà a fresa per processà i buchi nantu à i pezzi solidi.Pò esse trattatu in macchine utensili, centri di machining, fore, etc., i più convenienti sò perforatori di scrivania, perforatori verticali è perforatori radiali.

Per esempiu, a machining di parti metalliche di l'automobile cum'ènoce di pipa d'oliu,vite,articulazione di frenu, joint pipe d'oliu èUna chjave


Tempu di Post: 27-May-2022