• Parti di metallu

Classificazione è applicazione di gomma

Classificazione è applicazione di gomma

1. Definizione di gomma

A parolla "gomma" vene da a lingua indiana cau uchu, chì significa "arburu chì pienghje".

A definizione in ASTM D1566 hè a siguenti: a gomma hè un materiale chì pò ricuperà rapidamente è effittivamenti a so deformazione sottu a grande deformazione è pò esse mudificatu.U gomma mudificatu ùn pò esse (ma pò esse) dissolutu in solventi di ebollizione, cum'è benzene, metiletilcetone, mistura di etanol toluene, etc. A gomma mudificata hè stata stesa à duie volte a so lunghezza originale à a temperatura di l'ambienti è mantene per un minutu.Dopu à sguassà a forza esterna, puderia ricuperà à menu di 1,5 volte a so lunghezza originale in un minutu.A mudificazione riferita in a definizione si riferisce essenzialmente à vulcanizazione.

A catena moleculare di gomma pò esse cross-linked.Quandu a gomma cruciata hè deformata sottu a forza esterna, hà a capacità di ricuperà rapidamente, è hà boni proprietà fisiche è meccaniche è stabilità chimica.A gomma ligeramente reticulata hè un materiale tipicu altu elasticu.

U gomma hè un materiale polimeru, chì hà parechje caratteristiche cumuni di stu tipu di materiali, cum'è a bassa densità, a bassa permeabilità à i fluidi, l'insulazione, a viscoelasticità è l'anziane ambientale.Inoltre, a gomma hè suave è pocu durezza.

2. Classificazione principale di gomma

A gomma hè divisa in gomma naturale è gomma sintetica secondu a materia prima.Pò esse divisu in bloccu gomma cruda, lattice, gomma liquida è gomma in polvere secondu a forma.

Lattice hè una dispersione d'acqua colloidale di gomma;Gomma liquida hè un oligomeru di gomma, chì in generale hè un liquidu viscosu prima di vulcanizazione;

A gomma in polvere hè aduprata per trasfurmà u lattice in polvera per batching è trasfurmazioni.

A gomma termoplastica sviluppata in l'anni 1960 ùn hà micca bisognu di vulcanizazione chimica, ma usa l'essenziali di trasfurmazioni di plastica termoplastica per furmà.Gomma pò esse divisa in tipu generale è tipu speciale secondu l'usu.

1

3. Usu di gomma

A gomma hè a materia prima basica di l'industria di gomma, chì hè largamente usata per a fabricazione di pneumatici,tubi di gomma, nastri,tappu di gomma, cavi è altri prudutti di gomma.

4. Applicazione di i prudutti di gomma vulcanizzata

I prudutti di gomma vulcanizzati sò sviluppati cù l'industria di l'automobile.U rapidu sviluppu di l'industria di l'automobile è l'industria petrochimica in l'anni 1960 hà migliuratu assai u livellu di produzzione di l'industria di gomma;In l'anni 1970, per risponde à i bisogni di l'alta velocità, a sicurità, a conservazione di l'energia, l'eliminazione di a contaminazione è a prevenzione di a contaminazione di l'automobile, sò stati prumuti novi tipi di pneumatici.U cunsumu di gomma cruda cuntene una proporzione considerableu in u trasportu.

Per esempiu;Un camion Jiefang di 4 tonnellate hà bisognu di più di 200 kg di prudutti di gomma, un carru di sediu duru deve esse equipatu di più di 300 kg di prudutti di gomma, una nave di 10000 tunnellate hà bisognu di quasi 10 tunnellate di prudutti di gomma, è un aereo di linea hà bisognu di quasi. 600 kg di gomma.In u trasportu marittimu, terrestre è aereu, nimu pò fà senza prudutti vulcanizzati di gomma.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023