• Parti di metallu

Cause è misure per a fragilità di grandi pezzi stampati à iniezione

Cause è misure per a fragilità di grandi pezzi stampati à iniezione

Sicondu a tiurìa di mudificazione, u mutivu principale di a fragilità di e parti stampate in iniezione hè l'arrangimentu direzzione di e molécule internu, u stress internu residuale eccessivu, etc.. Se i pezzi stampati in iniezione anu linee d'inclusione d'acqua, a situazione serà peghju.
Per quessa, hè necessariu di mantene a temperatura di u muffa alta è a temperatura di fusione per riduce a fragilità di i pezzi stampati à iniezione quandu si producenu grandi.pezzi stampati à iniezione.Inoltre, hè ancu utile per riduce a pressione aumentendu currettamente a velocità di iniezione.Perchè a vitezza hè bassa, a dissipazione di u calore di a cola funnu aumenterà assai, è a temperatura scenderà troppu.Hè obligatu à dumandà una pressione di iniezione di cola più grande per riempie a cavità.
Per assicurà a qualità di u produttu stabile è qualificata, à u principiu di a produzzione, da a temperatura di umuffa d'iniezioneùn hè ancu risuscitatu, hè megliu micca aduprà i primi 20 pezzi stampati per iniezione, perchè sò relativamente fragili, soprattuttu i pezzi stampati per iniezione cù una fragilità ligeramente più grande, cum'è i ritardanti di u focu, deve esse più di 30 pezzi.

2
U clima hà ancu un grande impattu nantu à a fragilità di grandi pezzi stampati in iniezione.Quandu vene u clima fretu, truveremu chì parechji pezzi stampati à iniezione chì sò stati prudutti normalmente, cum'èPP, ABS, PC, materiali K è altre parti cù una bona resistenza à l'impattu, subitu diventanu fragili.A volte, ancu i pezzi chjuchi ponu esse sbulicati, cusì sò spessu tornati da i clienti.
Per eliminà l'influenza di u stress internu residuale eccessivo è l'orientazione moleculare seria nantu à a fragilità di e parti stampate iniezione, u trattamentu termale di e parti stampate iniezione hè una misura efficace per prevene a fragilità.
Per assicurà l'affidabilità di u pruduttu in l'invernu, se u disignu di u produttu permette, è tutte e teste sò qualificate, i materiali flessibili adattati cumpatibili cù e materie prime sò aghjuntu à a materia prima di produzzione, cum'è una piccula quantità di materiale EVA in PP. materiale, una piccula quantità di materiale K in materiale HIPS, etc., chì hè una bona suluzione per impediscenu u brittleness di parti stampati iniezione.
Motivi per a fragilità di grandi pezzi stampati à iniezione:
1. Alta pressione d'iniezione di cola;
2. Durante u riempimentu di u moldu, a temperatura scende troppu veloce;
3. I molécule internu sò disposti direzzione, è u stress internu residuale hè troppu grande;
Misure anti fragilità:
1. Mantene a temperatura di u muffa alta è a temperatura di fusione;
2. Aumentà currettamente a velocità di iniezione di cola;
3. I primi 20 pezzi stampati in iniezione ùn deve esse usatu;
4. Aghjunghjite a prova di l'influenza di u cambiamentu di a temperatura climatica;
5. Trattamentu di calore;
6. Evite contacting è avvicinà solventi currusivu o ambiente;
7. Aghjunghjite currettamente materiali flessibili cumpatibili cù materie prime in a materia prima di produzzione.


Tempu di Postu: Nov-08-2022