• Parti di metallu

Causa è suluzione di a marca di l'aria di entrata di colla in materiale PC

Causa è suluzione di a marca di l'aria di entrata di colla in materiale PC

In casu di linee d'aria o linee di jet vicinu à l'entrata di gomma dipezzi stampati à iniezionedurante a pruduzzione, l'analisi seguenti ponu esse riferite per paraguni è migliurà.À mezu à elli, a riduzzione di a vitezza di iniezione hè u mezzu primariu per noi à migliurà u prublemu di linii d'iniezione è linee d'aria, è u sicondu hè di verificà s'ellu a dimensione di l'entrata di gomma di a parte di iniezione hè troppu chjucu o troppu magre.Baking bona materia prima hè l 'azzioni basi à assicurà a pruduzzione, è deve esse fattu bè.

Ci hè parechje sferenze in l'aspettu di e linee d'aria d'ingressu di cola è di e linee di jet causate da diverse ragioni.Prestate più attenzione à l'osservazione in i tempi ordinali, chì ponu accelerà l'analisi è a suluzione di prublemi.

01

Sè a materia prima perPCA pruduzzione hè stata cumplettamente cotta, o ci saranu linee d'aria o di spara à l'entrata di l'acqua, i seguenti fatturi anu da esse cunsideratu:

1. U primu livellu vitezza injection cola hè troppu viloci.Questu hè u mutivu principale per a marca di l'aria quandu entra in l'acqua.Provoca un seriu eddy currente quandu l'adesivu di fusione entra in a cavità, risultatu in una marca d'aria eddy.Dunque, questu hè a prima cosa chì u shunter deve cunsiderà è pruvate à riduce a vitezza.

2. L'entrata di gomma hè troppu magre o troppu magre, chì hè ancu un fattore impurtante per causà l'aria è i marchi di sparà.Perchè l'entrata di cola hè troppu chjuca o troppu magre, inevitabbilmente porta à a velocità d'iniezione di cola di a cola di fusione chì entra in a cavità di u moldu hè troppu veloce, risultatu in linee di jet è linee d'aria, chì hè ancu a causa di e linee di serpente.Per quessa, se u prublema ùn pò esse eliminata ancu s'ellu a vitezza hè stata ridutta à un livellu più bassu, hè necessariu di cunsiderà s'ellu l'inlet d'acqua hè troppu magre o troppu magre, cum'è menu di 0,5 mm o più chjucu.

3. U più grossu di u muru di a parte di stampa in iniezione in l'inlet di gomma, u più faciule hè di pruduce rughe d'aria, cum'è più di 4mm.Perchè u più grossu hè u gruixu di u muru, più faciule hè di generà un currente di Foucault quandu l'adesivo di fusione entra in l'entrata di l'acqua, risultatu in a generazione di ondulazione di l'aria.In questu casu, hè qualchì volta difficiuli di eliminà l'ondulazione di l'aria ingrandendu l'ingaghjamentu di l'acqua è riducendu a velocità.À questu tempu, hè megliu cambià l'ingressu di gomma à un locu cù un gruixu di muru più fino, cum'è un locu sottu à 3mm.

4. U più luminosu a superficia di umuffacavità, vale à dì, u più luminosu a superficia di a parte di stampatura iniezione hè, u più faciule hè di pruduce rughe d'aria.Se a parte di l'injection molding hè troppu luminosa, liggere linee d'aria seranu revelate.

5. Se a temperatura di l'adesivu di fusione o di u moldu hè troppu bassu, i pezzi stampati in iniezione anu ancu e linee di iniezione causate da u gelu, accumpagnati da e linee d'aria mute.

02

6. Per a materia prima chì sò faciuli à brusgià, s'è a temperatura di funnu troppu altu, u ripple aria causatu da troppu gasu di descomposizioni sarà accadutu.

7. A qualità di cola deve esse cunfirmata.A pressione posteriore di u materiale di PC deve esse stabilitu à 10bar ~ 25bar.A velocità di fusione di a cola deve esse stabilita à a velocità media.L'estrazione di cola ùn deve esse troppu longa.Altrimenti, se l'aria hè pompata in a canna di u fucile, u pruduttu hà spray.U colpu d'estrazione di cola deve esse stabilitu secondu u spinu.Quantu più grande hè a pressione posteriore, più a corsa di estrazione di cola hè stabilita, in generale 2mm ~ 10mm.

8. A temperatura di u nozzle hè troppu altu o troppu bassu.S'ellu hè troppu altu, a gomma à a bocca si decompone è pruduce linee d'aria;Troppu bassu, l'iniezione ùn hè micca liscia, furmendu linee di jet, o stampa offset à fretu.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022