• Parti di metallu

Blister Technology

Blister Technology

Blister hè un tipu di tecnulugia di trasfurmazioni plastica.U principiu principalu hè di scaldà è ammorbidisce a foglia dura di plastica piatta, dopu aduprate u vacuum per assorbirlu nantu à a superficia di u moldu, è rinfriscà per furmà.Hè largamente utilizatu in imballaggi plastichi, illuminazione, publicità, decorazione è altre industrii.

Imballaggio blister: u terminu generale per aduprà a tecnulugia di blister plastica per pruduce prudutti di plastica è imballà i prudutti cù l'equipaggiu currispondente.I prudutti di imballaggio blister includenu: blister, vassou, blister, etc. I vantaghji principali di l'imballaggio blister sò risparmiu di materie prime è ausiliarie, pesu ligeru, trasportu convenientu, bon rendiment di sigillatura, è risponde à i requisiti di imballaggio verde ecologicu;pò imballà qualsiasi prudutti in forma speciale senza materiali di cuscinetti supplementari per l'imballu;u pruduttu imballatu hè trasparente è visibile, è u so aspettu Bellu, faciule da vende, è adattatu per imballaggio meccanizatu è automatizatu, cunvene per a gestione muderna, risparmià a forza di travagliu è migliurà l'efficienza.

1. PP caratteristiche materiali:u materiale hè morbidu è duru, amichevule à l'ambiente, micca tossicu, resistente à a temperatura relativamente alta, plasticità poveru, difficiuli di blister, mancanza di lustre nantu à a superficia, chì mostra un culore opacu.

Identificazione sensoriale: Stu pruduttu hè biancu è trasparente.Comparatu cù LDPE, hà una trasparenza più altu è hà un sonu quandu si strufina.

Identificazione di a combustione:quandu brusgia, a fiamma hè gialla è turchina, l'odore hè cum'è u pitroliu, si scioglie è gocce, è ùn ci hè micca fumu neru quandu brusgia.

2. Caratteristiche di u materiale PET:Stu materiale hè ecologicu, cù una bona durezza, una forte trasparenza è una superficia luminosa.

Identificazione sensoriale:Stu pruduttu hè biancu è trasparente, si senti duru, è face un sonu quandu si strofina.Sembra PP.

Identificazione di a combustione:Ci sarà fumu neru quandu brusgiate, è a fiamma saltarà.Dopu à brusgià, a superficia di u materiale serà carbonizatu neru, è a materia carbonizzata nera dopu à brusgià cù i dite serà pulverizatu.

3. caratteristiche di u materiale PVC:hè unu di i materiali più utilizati per l'imballaggio in blister, prezzu moderatu, forte tenacità è bona shapeability.S'ellu scontra un clima di bassa temperatura, diventerà fragile è faciule da rompe.

Identificazione sensoriale:L'aspettu hè assai simili à l'EVA ma elasticu.

Identificazione di a combustione:u fumu neru sarà emessu quandu brusgiate, è si spegnerà quandu u focu hè cacciatu.A superficia ardente hè nera, è ùn ci hè micca fusione è dripping.

4. PP + PET caratteristiche di u materiale:stu materiale hè un materiale cumpostu, a superficia hè bona, resistente à l'usura è bona plasticità.

Identificazione sensoriale:L'aspettu hè simile à u PP, a trasparenza hè summamente alta, è u sonu quandu si strofina hè più grande di quellu di PP.

Identificazione di a combustione:ci hè u fumu neru quandu si brucia, a fiamma hà un fenomenu di flashover, è a superficia ardente hè nera è carbonizzata.

5. Materiale copolimeru PE + PP:Ci hè polietilene di bassa densità, media densità, alta densità, dolce à u toccu, stu materiale hè raramente utilizatu.Identificazione sensoriale: Paragunatu cù LDPE, a trasparenza di stu pruduttu hè assai più altu ch'è quella di LDPE, è a sensazione di a manu ùn hè micca sfarente di LDPE.A prova di lacrime hè assai simili à a film PP, è u materiale hè biancu trasparente è puro.

Identificazione di a combustione:quandu stu pruduttu brusgia, a fiamma hè tutta gialla, fusa è goccia, senza fumu neru, è l'odore hè cum'è u petroliu.


Tempu di post: Jul-07-2021