• Parti di metallu

Applicazione di materiale elasticu termoplasticu TPE

Applicazione di materiale elasticu termoplasticu TPE

TPE hè u materiale più ideale per a preparazione di prudutti cù una bona resistenza di tensione, cum'è a cintura di tensione, u tubu di tensione è a cintura di resistenza.

Inoltre, u TPE pò ancu esse usatu per i prudutti di estrusione cum'è cinture trasportatori, tourniquets, strisce sigillanti è tubi d'acqua.TPE quì significa chì u materiale di basa SEBS hè un copolimeru triblock lineale cù polistirene cum'è segmentu terminale è copolimeru di etilene butene ottenutu da l'idrogenazione di polibutadiene cum'è bloccu elasticu intermediu, cusì hà una bona stabilità è resistenza à l'invecchiamento.

Chì sò i prudutti TPE?

Hè ben cunnisciutu chì TPE, vale à dì, elastomer termoplasticu, hè cunnisciutu ancu TPR in parechje regioni.Pò esse usatu cum'è a materia prima di parechji prudutti di gomma molle attraversu a mudificazione di diversi sistemi di formulazione

1. Industria di ghjoculi: bambole di ghjoculi, ghjoculi di gomma molle, pneumatici di ghjoculi, ghjoculi di ventilazione, ghjoculi di simulazione, etc.

2. Industria di pipa d'acqua: pò fà tubi, tubi telescopici di giardinu, etc.

3. Applicazione di l'imballaggio di cola: u plasticu morbidu TPE pò esse usatu induve l'imballaggio di cola hè necessariu.L'incollatura di manicu cumuni, cum'è l'incollatura di manicu di spazzola di denti,Camera Pro Pole Handle TPE, incollatura di maniglie di scooter, incollatura di maniglie di utensili elettrici, incollatura di coltelli d'arte, incollatura di nastri di nastri, cesti di basura pieghevoli, taglieri pieghevoli, lavabo pieghevoli, bagni pieghevoli, ecc.

4. Industria di materiale di calzature: pò fà sole, insole, taccu, insole insole, etc.

5. Abbigliamento intelligente: pò esse fattu in un braccialettu intelligente / bracciale smart watch.L'amici chì anu prestatu attenzione à a tecnulugia elettronica ponu esse familiarizati cun ella.Hè ancu una di l'applicazioni TPE populari in l'ultimi anni.

6. Attrezzatura sportiva: pò esse usata cum'è cinturione di tensione, tubu di tensione, stuoia di yoga, piastra di pressione di dita, coperta di manicu di bicicletta,Pad TPE, scarpi di rana, grip di tipu O, etc.

7. Industria di l'auto: pudemu fà parechji pezzi di l'auto, cum'è a striscia di sigillatura di l'auto, u tappettu di pede auto, a tappa di polvera auto, u soffiu auto, etc.

8. Filu elettronicu: pò ièssiri usatu comu cavu auriculare, cable di dati, casu di telefuninu, materiale plug, etc;

9. Livellu di cuntattu di l'alimentariu: i prudutti chì ponu esse usatu cum'è utensili di cucina ponu esse usatu cum'è taglieri, culteddi è forchette, imballaggi alimentari è imballaggi plastichi di utensili di cucina.

Attualmente, i tipi di elastomeri termoplastici utilizati in l'industria alimentaria in u mercatu includenu elastomeri termoplastichi (TPE), gomma termoplastica (TPR), poliuretano termoplasticu (TPU), poliolefina termoplastica (TPO), etc.


Tempu di Postu: Aug-23-2022