• Parti di metallu

Analisi di e cause di deformazione è di deformazione di u prucessu di stampatura à iniezione

Analisi di e cause di deformazione è di deformazione di u prucessu di stampatura à iniezione

Analisi di e cause di deformazione è di deformazione di i prudutti stampati à iniezione:

1. Muffa :

(1) U spessore è a qualità di e parti deve esse uniformi.
(2) U disignu di u sistema di rinfrescante deve uniformà a temperatura di ogni parte di a cavità di u muffa, è u sistema di versazione deve rende u flussu di materiale simmetricu per evità a deformazione per via di diverse direzioni di flussu è tassi di ritirata, è addensà in modu adattatu i corridori è mainstreams di e parti difficiuli di furmà.Strada, pruvate à eliminà a diffarenza di densità, a diffarenza di pressione, è a differenza di temperatura in a cavità.
(3) A zona di transizione è i cantoni di u spessore di a parte deve esse abbastanza liscia è avè una bona liberazione di muffa.Per esempiu, cresce u margine di liberazione di u muffa, migliurà a lucidatura di a superficia di u muffa, è mantene l'equilibriu di u sistema di ejection.
(4) Bon scarico.
(5) Aumenta u spessore di u muru di a parte o aumenta a direzzione di l'anti-warping, è rinfurzate a capacità anti-warping di a parte rinforzendu e coste.
(6) A forza di u materiale utilizatu in u moldu hè insufficiente.

2. Aspettu plasticu:

I plastichi cristallini anu più probabilità di deformazione di deformazione cà i plastichi amorfi.Inoltre, i plastichi cristallini ponu utilizà u prucessu di cristallizazione di a cristalinità per diminuisce cù l'aumentu di a freccia di rinfrescante è a freccia di cuntrazione per correggerà a deformazione.

3. Aspetti di trasfurmazioni:

(1) A pressione di l'iniezione hè troppu alta, u tempu di mantene hè troppu longu, è a temperatura di fusione hè troppu bassa è a velocità hè troppu veloce, chì pruvucarà u stress internu per aumentà è deformazione di deformazione.
(2) A temperatura di u muffa hè troppu alta è u tempu di rinfrescante hè troppu cortu, chì pruvucarà a parte per esse espulsa per via di u surriscaldamentu durante u demolding.
(3) Riduce a velocità di u viti è a pressione di retrocede per riduce a densità mentre mantene a quantità minima di riempimentu per limità a generazione di stress internu.
(4) In casu di necessariu, e parti chì sò propensi à deformazione è deformazione ponu esse in forma molle o demolded è poi rinviate.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021