• Parti di metallu

Trattamentu di a marca di chatter in Injection Molding

Trattamentu di a marca di chatter in Injection Molding

U difettu di rottura hè un difettu tipicu vicinu à a porta in i difetti di stampa di iniezione.In ogni casu, assai persone sò cunfusi, incapaci à identificà u difettu o fà sbagli di analisi.Oghje, faremu una chiarificazione.
Hè carattarizatu da cracks radiating da a porta à a periferia, chì sò prufonde è in generale trasparenti.Inoltre, ùn hè micca u crack, ma a causa di u crack hè l'anisotropia di u materiale rigidu.
Durante l'iniezione di cola à a porta media, a forza di flussu longitudinale (forza di tensione) di u materiale hè grande, mentre chì a forza di flussu trasversale (forza di tensione) hè chjuca.U stress generatu da shrinkage tirà u pruduttu à a frattura, è a frattura deve principià à u puntu più debule, vale à dì l'area trasversale di u materiale vicinu à a porta cù u più grande stress internu.

1
U difettu di crack hè un difettu apparente assai seriu, chì hè assolutamente impussibile di passà, per quessa deve esse risoltu.L'idea hè a siguenti:
1. Circa i materiali
A rigidità di u materiale hè u mutivu principalu di i marchi di chatter, cusì quandu ci hè un longu prucessu di grandi prudutti, pruvate micca di sceglie i materiali chì sò troppu rigidi è anu un allungamentu bassu à a ruttura, cum'è GPPS, AS, etc.
In i materiali cumuni, l'ordine di rigidità da debule à forte, è a pussibilità di l'occurrence di crack sismicu da chjucu à grande hè di circa: PE=>TPU=>PP=>PC=>ABS=>PA => PVC => PET =>POM=>PMMA => AS => PS.
In generale, i materiali cù gruppi flessibili ponu migliurà u mudellu di vibrazione.Per esempiu, i materiali di gomma, i materiali SEBS, EVA, K sò benifichi.
2. Circa u moldu
U disignu di a porta di umuffa d'iniezionehè a chjave.In generale, sottu a struttura cù un grande stress internu è un flussu longu di prucessu, u mudellu di vibrazione di a porta hè faciule d'accadirà.Per quessa, per i grandi prudutti, hè faciule d'adoptà a forma di porte multiple è porte larghe per riduce a resistenza di l'alimentazione di gomma è facilità u flussu.
In generale, a porta di u puntu hè faciule d'apparizione di linee di vibrazione.A porta laterale, a porta di u fan è a porta di volta sò ligeramente inferiori.Ma altre porte, cum'è a porta sommergibile è a porta di diafragma, ùn saranu micca aduprate in tali strutture.Perchè a maiò parte di i prudutti cù e linee di vibrazione sò prudutti trasparenti, è ùn ci hè bisognu di utilizà porti di immersione o porti di diafragma.
3. Circa i paràmetri: a misurazione di i paràmetri per risolve i marchi di chatter hè:
①Velocità di tirò lenta è pressione di tirò bassa
② Tempu di mantene a pressione corta
③A temperatura di u muffa deve esse alta, cum'è u materiale PS.A temperatura di u moldu pò esse stabilitu à 60 gradi.
4. Riassuntu
Shattering hè un difettu assai cumuni in a produzzione di prudutti trasparenti fatti di materiali GPPS.Se ùn avemu micca attentu à i metudi di trattamentu, più di 50% di i difetti o tutti quelli ponu esse difettu.Solu da maestru di i metudi sopra, pudemu eliminà i difetti è assicurà a produzzione stabile è d'alta qualità.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022