• Parti di metallu

Cumu aghjustà a pressione di iniezione?

Cumu aghjustà a pressione di iniezione?

In u nostru aghjustamentu di a macchina, avemu di solitu aduprà iniezione multi-stadi.U cancellu di cuntrollu di iniezione di u primu livellu, u corpu principale di cuntrollu di iniezione di u sicondu livellu, è u terzu livellu di iniezione riempie u 95% di u pruduttu, è poi cumincianu à mantene a pressione per pruduce u pruduttu cumpletu.Frà elli, a velocità di iniezione cuntrola a velocità di riempimentu di fusione, a pressione di iniezione hè a guaranzia di a velocità di riempimentu, a pusizione di iniezione cuntrola a pusizione di flussu di fusione, è a pressione di mantene a pressione hè aduprata per aghjustà u pesu di u produttu, a dimensione, a deformazione, è ritrazzione.

1

>> Determinazione iniziale di a pressione di iniezione durante l'iniziu di u produttu è a messa in funzione:

Quandu avemu principiatu a macchina per l'ajustamentu di i paràmetri, a pressione di iniezione seria più altu ch'è u valore stabilitu attuale.

Perchè a pressione di iniezione hè troppu bassu, umuffa d'iniezione(temperatura) hè assai friddu, è a macchia d'oliu nantu à a superficia di a cavità di u muffa inevitabbilmente causarà una grande resistenza.Hè difficiuli d'injectà u funnu in a cavità di u moldu, è ùn pò micca esse furmatu per una pressione insufficiente (fighjendu u moldu di fronte, chjappà a porta);Quandu a prissioni d'iniezione hè troppu alta, u pruduttu avarà un grande stress internu, chì hè faciule per causà burrs è accurtà a vita di serviziu di u moldu.Puderia ancu guidà à a pusizione di pluging di u pruduttu, difficultà à demoulding, scratch in a superficia di u produttu, è ancu u moldu serà allargatu in i casi serii.Per quessa, a pressione d'iniezione deve esse stabilita secondu i seguenti punti durante l'iniziu è a cumissioni.

1. Struttura è forma di u produttu.

2. Taglia di u produttu (lunghezza di u flussu di fusione).

3. Spessore di u produttu.

4. Materiali utilizati.

5. Porta tipu di muffa.

6. Screw temperature di machine injection molding.

7. Temperature di u moldu (cumpresa a temperatura di preriscaldamentu di u moldu).

>> I difetti cumuni causati da a pressione di iniezione in a produzzione

A pressione d'iniezione hè principalmente aduprata per u riempimentu è l'alimentazione di a fusione in a cavità di u moldu.

In u riempimentu di stampatura à iniezione, a pressione di iniezione esiste per superà a resistenza di riempimentu.Quandu u funnu hè injectatu, ci vole à superà a resistenza da a cavità di a porta di u corridore di u nozzle per eject u pruduttu.Quandu a pressione di l'iniezione supera a resistenza di flussu, a fusione scorri.Ùn hè micca cusì precisu cum'è a velocità di l'iniezione è a pusizione di iniezione.In generale, debug u pruduttu cù a vitezza cum'è riferimentu.L'aumentu di a pressione di l'iniezione pò mantene una temperatura più alta di u funnu è riduce a perdita di resistenza di u canali, A parte interna di u pruduttu hè stretta è grossa.

>> Stabilizà i paràmetri di prucessu dopu a messa in cumissioni di u produttu

I fatturi chì affettanu direttamente a pressione di iniezione: u colpu di u flussu di a suluzione, a viscosità di u materiale è a temperatura di u moldu.

In u statu ideale, hè u più scientificu chì a prissioni d'iniezione hè uguali à a prissioni di a cavità di u muffa, ma a pressione attuale di a cavità di u muffa ùn pò esse calculata.U più difficiuli di riempimentu di u muffa hè, più grande hè a pressione di iniezione, è più luntanu hè a lunghezza di u flussu di fusione.A pressione di iniezione diminuisce cù a resistenza di riempimentu crescente.Per quessa, hè introduttu l'iniezione multistage.A pressione di iniezione di u fondu di fronte hè bassa, a pressione di iniezione di u fondu mediu hè alta, è a pressione di iniezione di u segmentu finale hè bassa.A pusizione veloce hè veloce è a pusizione lenta hè lenta, è i paràmetri di u prucessu anu da esse ottimizatu dopu a produzzione stabile.

>> Precauzioni per a selezzione di a pressione di iniezione:

1. Durante l'ajustamentu di paràmetru, quandu a temperatura di u moldu o a temperatura di almacenamento diminuite, hè necessariu di stabilisce una pressione d'iniezione più grande.

2. Per i materiali cù una bona fluidità, a pressione di iniezione più bassa deve esse usata;Per materiali vetru è viscosità alta, hè megliu aduprà una pressione di iniezione più grande.

3. U più diluente u pruduttu hè, u più longu u prucessu hè, è u più cumplessu a forma hè, più grande hè a pressione d'iniezione utilizata, chì conduce à u riempimentu è u molding.

4. U scrap rate di u pruduttu hè direttamente ligata à s'ellu a prissioni injection hè stabilitu raghjone.A premessa di stabilità hè chì l'equipaggiu di moldura hè intactu è liberu di difetti nascosti.


Tempu di Postu: Dec-09-2022