• Parti di metallu

Cause di a furmazione di linea di saldatura di parti stampate à iniezione è misure di migliuramentu

Cause di a furmazione di linea di saldatura di parti stampate à iniezione è misure di migliuramentu

A linea di saldatura hè un fattore impurtante chì afecta a qualità di e parti di plastica.Per esempiu, in l'industria di l'automobile, Per esempiu, in l'industria di l'automobile,paraurti di l'automobile, End Fitting, etc., i pezzi di plastica senza qualificazione portanu direttamente à a calata di a qualità di l'automobile è ancu mette in periculu a salvezza di a vita di e persone.Per quessa, hè di grande impurtanza pratica per studià u prucessu di furmazione è i fatturi chì influenze di e linee di saldatura è truvà modi per eliminà e linee di saldatura.

Ci sò dui tipi basi di linia di saldatura in parti stampate iniezione: unu hè a linea di saldatura fridda;L'altru hè marca di saldatura hot-melt.

Fattori influenzanti di a linea di saldatura è misure per migliurà è eliminazione

1. Influenza di i paràmetri di u prucessu di iniezione in a linea di saldatura

a.Effettu di a temperatura

Aumentà a temperatura pò accelerà u prucessu di rilassazione di u polimeru è riduce u tempu di l'entanglement di a catena molekulari, chì hè più favurevule à a fusione, diffusione è entanglement cumpleta di e molécule in u front end di u materiale, per migliurà a forza di l'area di a linea di saldatura. A temperatura di fusione hà a maiò influenza nantu à a forza di a linea di saldaturaParti di plastica ABS.

b.Effettu di a pressione di iniezione è di mantene a pressione

A pressione d'iniezione hè un fattore impurtante in u riempimentu è u modellu di plastica fusa.U so rolu hè di superà a resistenza di a fusione di plastica chì scorre in canna, ugello, sistema di gating è cavità, dà una velocità di riempimentu sufficiente à a fusione di plastica, è compattà a fusione per assicurà a qualità di i prudutti stampati à iniezione.

c.Effettu di a velocità di iniezione è u tempu di iniezione

Aumentà a velocità di iniezione è accurtà u tempu di iniezione riducerà u tempu di flussu prima chì u fronte di fusione si scontra, riduce a perdita di calore, rinfurzà a generazione di calore di taglio, riduce a viscosità di fusione è aumenta a fluidità, per migliurà a forza di a linea di saldatura. .

2. Influenza di u disignu di u fustu nantu à a linea di saldatura

a.Disegnu di u sistema di gating

Quantu più u numeru di porte, più marche di saldatura seranu prudutte.Se a fusione davanti à u flussu di materiale da ogni porta ùn pò micca esse fusione bè, i marchi di saldatura seranu aggravati è a qualità di e parti di plastica serà seriamente affettata.

b.Disegnu di u sistema di scarico è bè di carica di fretu

U gasu residuale generatu à causa di scarsi scarsi hè cumpressu in a cavità di u moldu durante u prucessu di iniezione, chì ùn solu brusgiarà i prudutti, ma ancu porta à l'apparizione di marchi di fusione.

c.Disegnu di u sistema di cuntrollu di temperatura

A più bassa a temperatura di u moldu, u più sfavorevule à a fusione piena di u fustu.

d.Disegnu di rugosità di a superficia di cavità è core

A rugosità di a superficia di a cavità è u core affetterà ancu a velocità di flussu di riempimentu di a fusione di plastica.

e.Migliuramentu di a struttura di u fustu in altri aspetti

U mudellu di utilità hè in relazione cù una struttura di muffa chì pò eliminà a marca di fusione di l'aspettu di un pruduttu stampatu à iniezione porosa.U metudu specificu hè chì quandu u pruduttu hè ghjustu injected è pienu in a cavità di u moldu, u materiale molle chì si funnu in a cavità di u moldu hè tagliatu cù un insertu di core per ottene u foru di u produttu.

3. Influenza di a tecnulugia di a porta di l'agulla di valve sequenziale nantu à a linea di saldatura

In u prucessu di pruduzzione di massa altamente automatizatu di i prudutti, quasi tutte e grandi parti di stampatura à iniezione adoptanu u sistema di runner caldu.Per stu tipu di parti di plastica, l'alimentazione di colla multi-gate pò assicurà u pienu cumpletu di a cavità è migliurà l'efficienza di riempimentu, ma inevitabbilmente pruducerà un flussu di materiale di ramu, chì risultatu in l'emergenza di linee di saldatura.Apertura l'agulla di a valvola di a porta in sequenza, u flussu di fusione pò esse fusionatu à i dui estremità di a cavità in turnu, per risolve u prublema di marca di saldatura.

4. Altri metudi à migliurà a forza di linea di saldatura

a.Metudu di riempimentu di muffa doppia push

b.Stampaggio a iniezione assistita da vibrazioni


Tempu di Post: 13-May-2022